wtorek, 25 kwietnia 2023

Ulotka Yves Rocher Maj 2023

Cześć 😊

Jak ten czas leci, kolejny miesiąc mija i dostałam kolejną ofertę - ulotkę sklepu Yves Rocher na maj.

Yves Rocher
Maj 2023
W tym miesiącu  prezentem za zakupy od 22zł jest Żel domycia rąk o pojemności 190ml, w trzech zapachach do wyboru: mango, oliwka lub wanilia. 
LUB
Tak tym razem jest w prezencie albo kosmetyk albo kosmetyczka o wymiarach 14 x 18,5 x 8,5 cm.

Są oczywiście zniżki procentowe na kosmetyki -40% i -50% oczywiście poza zielonym punktem.
Jeden z przykładów:


Przeciwzmarszczkowa esencja korygująca Anti-age global 50ml z 229zł na 114,50zł
Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy na dzień Anti-age global 50ml z 199zł na 119,40zł

Żel oczyszczający ekstra świeżość usuwa ze skóry makijaż, a także inne zanieczyszczenia. Dodatkowo działa dotleniająco i odświeżająco. Żel o pojemności 390ml w cenie 39zł, a przed zniżką było 65zł

Jak Wam się podoba oferta? Mi się podoba, choć nie wiem czy skorzystam, żałuję bardzo, że nie mam sklepu na miejscu, jakoś łatwiej byłoby robić zakupy ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy 

6 komentarzy:

  1. Ta esencja przeciwzmarszczkowa mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie dziś zrealizowałam swoją ulotkę :) i wzięłam kosmetyczkę, zresztą żelu do rąk już nei było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, a jeszcze maj się nie zaczął, a mydeł brak.... Widziałam Twoje zakupy, fajna kosmetyczka, ale ja bym wolała mydło, bo kosmetyczek mam sporo ;)

      Usuń
  3. Jak ja dawno nic od nich nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal rezygnuję z zakupów w tym miesiącu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej;)Poprosimy ulotkę na lipiec;)Udanych wakacji dla Was.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...