wtorek, 4 kwietnia 2023

Kosmetyczne wykończenia marca 2023

Cześć 😊

W tym miesiącu zużyć mniej, no ale trochę więcej kolorówki. Ulubiony zapach tej zimy mi się skończył i trzeba będzie kupić ponownie na jesień, teraz czekam już na ciepełko i lżejsze zapachy :)

Cien Men Żel p/p - bardzo lubię tą serię, jeszcze pomarańczowy ma fajny zapach

Balea Żel p/p - lubię ich żele, tu zapachowo fajniej wypadła wiśnia :)

Novame Żel p/p - fajny, arbuzowy, orzeźwiający zapach, nie wysusza, dobrze się pieni 

Joanna Farba do włosów - użyłam już sporo opakowań, a teraz kupiłam coś innego, bo teraz ta nie wyszła mi za fajnie, może przez to, że musiałam myć włosy inaczej....

Hungry hair Maska do włosów - wzięłam na próbę, jest ok, nie mam do niej zastrzeżeń, chętnie znów ją kupię

Avon Balsam do ciała - o dziwo jakoś mi się nie znudził, jak inne tego typu, a miałam już kilka tej firmy. Ten miał fajny zapach, konsystencje i nawilżał, a w tym okresie bardzo tego potrzebowałam. Na razie nie kupię, ale kto wie, jak wymyślą z jakimś fajnym dodatkiem ;)

Biotinne care Balsam do ciała - ten miał świetną moc nawilżenia, w dobrym momencie go dostałam, bo miałam przesuszoną skórę po szpitalu, tydzień tam byłam i się nie balsamowałam, dużo wody piłam, więc nie było tak źle :) Do tego balsamu chętnie wrócę na jesieni

Yves Roche Krem do rąk - zapach nie najgorszy, choć czasem mnie drażnił, ale działanie dobre i to było najważniejsze 

Fuss Wohl Masło do stóp - fajne było, nawilżało i ładnie pachniało, być może jeszcze kupię

Sylveco Rumiankowy żel do mycia twarzy - zapach ziołowy, na początku trochę mnie drażnił, a później się przyzwyczaiłam. Używałam go rano, dobrze myje buzie, odświeża, koi, łagodzi. Jak się znów gdzieś trafi promocja na niego, pewnie kupię

Feed Skin Tonik nawilżający - na początku się zdziwiłam, bo myślałam, że to ma atomizer a nie pompkę. Trochę za długo się wchłaniał, jest taki jakby gęściejszy, nie taki wodnisty. Bardzo wydajny, dla mnie taki pół na pół, nie wiem czy chciałabym znów go używać.

Naomi Campbell Dezodorant - mój hit tej jesieni i zimy. Kupiłam w takiej formie, bo zaczęło się od próbki dołączonej do zakupów chyba w Douglas i się zakochałam. Teraz już na pewno kupię wodę i to od razu większe opakowanie.

Avon Mgiełka do ciała - lubię ich mgiełki, są i na lato do ciała i do odświeżenia pomieszczenia. Kupiłam kolejną, tym razem o innym zapachu.

Yves Rocher Tusz do rzęs - kiedyś byłam nim zachwycona, teraz już dużo mniej

Oriflame On Colour Tusz do rzęs - świetny, tani i brązowy, niestety teraz go nie ma w katalogu, a na niego czatuje haha ładnie podkreśla i rozdziela mi rzęsy, a jak dodam jeszcze tusz podkładowy to już jest super :)

Avon Legendary Lengths Tusz do rzęs - taki hit, a u mnie się słabo sprawdził, szkoda

Próbki podkładów - Avon świetny, L'oreal mniej, no i za jasny ten kolor dla mnie

Balea Kokosowa maska w płachcie - mleczna konsystencja, która jest tylko na masce, nie zostaje nic w opakowaniu. Fajnie nawilża, fajna, gładka buzia jest rano, chcę ją znów użyć ;) Kupię na pewno

Maska w płachcie - nie widzę firmy, ale maska kupiona w Action, limitowana świąteczna edycja. Lubię te maski, mam jeszcze dwie, choć z innym motywem. Kupuje na każde święta odkąd mam sklep :)

Alvira Płatki kosmetyczne duże - lubię je do demakijażu, moje kolejne opakowanie

Oriflame Mydło w kostce Love Magnet - limitka, ładnie pachniało, nie ciapało się, było ok

Nature Beauty Mydła w kostce - moje ulubione

Trochę się zebrało, z czego się cieszę, zwłaszcza że są dwie maseczki, powoli wracam do używania takich płacht i dobijam te w tubkach :) Wracam do "żywych" ;)

Miłego popołudnia
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Widzę, że tak, jak ja lubisz kosmetyki marki Balea.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te żele balea ale jeszcze nie zużyłam :P Balsam biotinne bardzo pozytywnie mnie zaskoczył! Tonik feedskin wzbudził u mnie również mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele Balea mam jeszcze w zapasach. Tusz Avon faktycznie szału nie robi. A maseczka Balea jest super, te z Action też się fajnie spisują

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłam w DM, zostało mi tylko kilka żeli Balea w zapasie, ale akurat inne wersje zapachowe niż zużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...