piątek, 8 września 2023

Nowości, paczki, zakupy sierpnia 2023

Cześć 😊

Jak już wspomniałam poszalałam w rossmannie przez vouchery ;) A tak przydatne kosmetyki kupowałam, przynajmniej się starałam ;)

Action

Weszłam po coś innego, a przy okazji wzięłam chwaloną odżywkę do blond włosów i żel pod prysznic, pierwszy raz go widziałam, ale już wiem, że więcej nie kupię.

Biedronka

Przypadkowo zauważyłam na półce, normalnie kosztują jakoś dyszkę bez grosza, a wtedy były za niecałe 8zł, wzięłam na próbę i jest całkiem przyjemna, tylko jakoś szybko się kończy ;)

Hebe


Załadowałam koszyk, ale zanim zamówiłam już mi kilka rzeczy zwiało z niego, szok, pierwszy raz tak mi się zdarzyło, choć może i dobrze, że z koszyka, niż mieliby anulować później zamówienie, to już dwa razy mi się zdarzyło. Uzupełnienie zapasów, mojej pasty, płynu do intymnej, no i chwalony balsam. Żeby mieć darmową wysyłkę wzięłam jeszcze z Ziaja żel do mycia twarz, nic nie miałam jeszcze z tej serii, chcę sprawdzić tak jak i maseczki, dla mnie nowość.

Lidl


Przy jednych zakupach kupiłam ulubione żele, bo były  w promocji, a później w kolejnej żele w zapasach, bo się bardziej opłaca niż w butelkach ;)

Rossmann

Farbę wzięłam z ciekawości, zwłaszcza że była na wyprzedaży, niestety nie jestem zadowolona, robiłam ze 3 dni temu.... Żele pod prysznic zawsze są potrzebne, aktualnie fioletowy się skończył, a ten drugi jeszcze w szafce.  Balsam samoopalający wzięłam z ciekawości, ale w saszetce, na raz wystarczy, ciekawi mnie, choć ja z natury mam ciemniejszą karnację i szybko łapie mnie słońce...
Dwa kosmetyki z voucherów, dobry deal, więc wzięłam, Rexona w szafce, a płyn już w użyciu. Przez chwilę myślałam, że mnie uczulił, ale na szczęście to coś innego 
Wyprzedażowe łupy - podkład to już dawno chciałam spróbować, mam nadzieje, że kolor będzie ok. Szminki dwie, ale jedną już mi córka zwinęła ;) choć może i dobrze, bo jakoś mi  wtym kolorze nie bardzo. Maseczki nie znam, to też spróbuje.
Lekki balsam, ciekawił mnie ten kaktusowy, a Cilit z vouchera ;) w użyciu.
Krem do rąk z wyprzedaży, zaraz zacznę go używać, a maseczka z vouchera.
I ostatnia rzecz z voucherów, tonik, miałam piankę i była świetna to i myślę, że tonik będzie fajny.

Wizaż

Dostałam się do testów Miya, kosmetyki znam, ale mało ich miałam, więc się cieszę. Pierwsze wrażenia pozytywne.

Prezent/paczka

I suweniry od przyjaciółki :) Maseczki, spinka, świeczka, błyszczyk, olejek i baza pod cienie :) Na razie używam błyszczyk, a bazę użyłam raz, więc póki co nic nie mogę powiedzieć.

Zebrało się co? haha to te vouchery okropne haha Znacie coś z tego co kupiłam? Też korzystacie z voucherów?

Miłego weekendowania
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zdobycze. Kilka z nich znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie sporo z voucherów, ja obczajam, ale w sumie rzadko korzystam. Jakoś mnie nie kuszą, też przez zapasy haha. Wpadł mi w oko podwójny krem do rąk :) Znam podkład eveline i był okropny :D Maseczka miya węglowa też mi nie podeszła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy mi się sprawdzą, ale tego podwójnego kremu nie masz co żałować ;) napiszę o nim, bo zasługuje na post haha

      Usuń
  3. Nie widziałam wcześniej tego kaktusowego musu do ciała Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdzieś chyba u kogoś na insta widziałam inny, a na miejscu kupiłam taki :)

      Usuń
  4. No piękne nowości. Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...