niedziela, 3 września 2023

Redblocker * Koncentrat naprawczy do skóry

Cześć 😊

Kolejny kosmetyk, na który warto zwrócić uwagę, to pielęgnacja skóry twarzy. Też dostałam go na spotkaniu blogerek w Sopocie :)

Redblocker
Koncentrat naprawczy do skóry wrażliwej i naczynkowej

od Producenta:



ode Mnie: Szklane opakowanie z pipetą, 30ml. Dwufazowa formuła, przed użyciem należy je połączyć.

Generalnie ja nie do końca lubię takie olejowe formuły, może dlatego, że przeważnie trafiam, na takie ciężkie, oleiste, słabo się wchłaniające i zapychające. Dlatego do tego podchodziłam ostrożnie, ale z wielkim zaciekawieniem.


Zaczęłam używać już latem, bo mnie już ciekawił mocno i musiałam się zregenerować po szpitalach, zabiegach i lekach, nie tylko od środka, ale i z zewnątrz.
Koncentrat spisał się świetnie, nie dość, że wchłanialność ma rewelacyjną, rozprowadza się ładnie, jest delikatny, po dłuższej chwili się wchłania, choć nie całkowicie, to również nie podrażnia, ale nie zapycha.

Tak, skóra doszła do siebie, po nim. Wróciła do dobrego nawilżenia, złagodziło podrażnienia. Jestem zadowolona z tego produktu, nie wiem dlaczego wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi ;) Na pewno przyjrzę się bliżej tej firmie i coś jeszcze bym wypróbowała, a moje zapasy topnieją, więc niedługo coś kupię.

Ma ładny, delikatny zapach, taki trochę apteczny, ziołowy? Ja takie lubię, więc dla mnie był przyjemny.
Ja używałam na noc, rano buzia była promienna, nie zaczerwieniona. Ja nie mam widocznych popękanych naczyniek, więc tutaj nie wiem jak działa.

Skład:

Używaliście produktów tej firmy? Co polecacie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...