czwartek, 28 września 2023

Max&More Cosmetics * Kredki do makijażu

Cześć 😊

Dziś napisze kilka słów o kolorówce, kupiłam już dawno temu i sporo testowałam, więc wyrobiłam sobie zdanie. Produkt swego czasu był bardzo popularny i ja się wtedy skusiłam, od razu na dwa opakowania, bo się różniły.

Max&More
Kredki do makijażu
od Producenta: 
ode Mnie:
 Jak widzicie, różnią się kolorami oprócz dwóch, o dziwo czarna kredka była tylko w jednym pudełku. W każdym jest 10 sztuk.
Ja swoimi podzieliłam się z córką, zwłaszcza podwójnymi i czarną ;)

Kredki są miękkie, ale nie za miękkie, ładnie suną po powiece, można spokojnie i ładnie narysować kredkę. Nie rozmazują się, trzymają cały dzień, również bez bazy.

Nie podrażniają. Tak jak się dobrze nakładają, tak samo się łatwo zmywają.
Ja jestem zadowolona, bo się nie łamią, nawet przy późniejszym ostrzeniu. Dobra jakoś za niską cenę.

Pokażę Wam swatche kredek, najpierw zdjęcie z nazwą kredki, a później kolor na dłoni.












Lubicie kredki do makijażu? Ja latem używałam głównie kredki, bez cieni. Głównie brąz, czerwony i granat gościły na moich powiekach.

Miłego wieczoru
Dorotxy 

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja tylko kilka razy, a kiedyś więcej, ale wtedy nie było takiego wyboru ;)

      Usuń
  2. Moje oczy nie są jakieś super wrażliwe, ale lepiej dmuchać na zimne ;) jakby coś się działo, to bym nie używała, a póki co rzadko mnie coś podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...