środa, 14 lutego 2024

Nowości, zakupy, paczki stycznia 2024

Cześć 😊

Były zużycia to teraz małe zakupy i prezenty :) Głównie brakuje mi żeli p/p, szamponów i odżywek, więc na tym się skupiam, ale czasem coś wpadnie innego ;)

Rossmann

Tutaj uzupełnienie zapasów żelowych, choć poszłam po inny, a że nie było wzięłam takie, ten duży chciałam wziąć wcześniej, mydło do rąk, bo świąteczne. Póki co w użyciu dwa małe opakowania żeli.

Voucher na płyn do higieny intymnej, czasem fajnie uzyć co innego, więc wzięłam na wypróbowanie, zwłaszcza, że dobra cena była.


Udało mi się załapać na prezent od Rossmanna, kupując maseczkę z płachcie od faceboom, wzięłam też  z Kimoco, bo była w mocnej promocji.

Celia
Dwa kremy ze starej, dobrej formy, jestem ciekawa czy wybrałam dobre kremy i czy nadal są fajne :) Kupiłam dla przypomnienia

Lidl
Balsam, który już Wam opisywałam i pokazałam w denku :)

Oriflame
Skusiłam się na matujący krem, jestem ciekawa czy się u mnie sprawdzi

Dodatek do gazety
Zwierciadło z płukanką octową, póki co użyłam raz i mam mieszane uczucia. 


Tutaj fajna paczka od Bogusi 😘 Na razie używam Loreala, bo to już trochę Bogusia używała i kremu pod oczy.


Od Weroniki mam książki, Britney bardzo chcę przeczytać. Farbę już użyłam, ale mnie rozczarowała i  mam już inną na włosach. Żel pod prysznic ma fajny zapach i wieszak, fajne rzwiązanie.

 
Jak Wasze nowości? 

Miłego wieczoru
Dorotxy 

8 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki marki Isana. Ja również będę czytała książkę Pani Agnieszki Lis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocowe musy mnie zaintrygowały, co to dokładnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę o co pytasz, ale wychodzi mi, że o Marion w "słoikach" to maseczki w płachcie :)

      Usuń
  3. Ja wzięłam takie, wybrałam z dostępnych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten balsam energetyzujący mam już chyba z dwa miesiące, ale jeszcze nie użyłam :). Neboa niedawno kupiłam kilka produktów, a najbardziej ciekawa jestem tego żelu do higieny intymnej - oglądałam niedawno, ale ostatecznie nie kupiłam go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ciekawi, ale po nieudanej próbie zmiany na inny, wróciłam do swojego, bo jednak avonowy mnie podrażnił, więc z tym chwilę poczekam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...