poniedziałek, 4 marca 2024

Książę Harry * Ten drugi

Cześć 📘📖

Wybaczycie, nie pisałam długo, padł mi laptop na amen, jak niedawno telefon. Także piszę właśnie z niego, mam nadzieję, że dobrze to będzie wyglądać jak będziecie czytać z komputera. Zanim ogarnę sporo zdjęć zużyć, to kilka słów o niedawno przeczytanej książce, czas nadrobić zaległości 😉 

Książę Harry

Ten drugi 

Tył książki: 


Ode Mnie: Chciałam ją przeczytać odkąd było wiadomo, że powstanie. Byłam ciekawa co napisze Harry. 

Nie zawiodłam się i jestem zdziwiona skąd tyle kontrowersji, fakt zapewne wojskowy wątek był bardzo ujawniony, pewne fakty powinny zostać w wojsku. Nie rozumiem rozdmuchania wątku o kremie, zapewne trzeba było mieć klikalny temat 😉 

Strasznie to była smutna historia i aż mam ciarki, bo to wszystko prawda. Jak można tak upodlać ludzi, zastraszać, doprowadzić do takiego stanu psychicznego? Żeby kosztem kłamstw, natarczywości zbić fortunę, kompletnie nie rozumiem pałacu i tych ludzi z aparatami. Zapewne żaden z nich nie wytrzymałby takiej presji. I wcale się nie dziwię, że Harry tak postąpił, a nawet podziwiam, że dali radę tak długo. Prędzej czy później tak by się stało, dobrze, że dali radę i nie stało się żadne nieszczęście. Bardzo nie fajne zachowanie najbliżej rodziny. Widać, że od małego wbijają im do głowy hierarchie i mocno się tego trzymają, fajnie, że Harry się wyłamał i żyje swoim życiem, nie pod dyktando innych.

Choć tak na prawdę niegdy nie dowiemy się dokładnie wszystkiego i to również jest dobre, z wieloma rzeczami się z nami podzielił, co rozumiem. Chciał też wyprostować kilka spraw, ja go nie potępiam, wręcz podziwiam i rozumiem. Życzę im spokoju, spokojnego życia.

Polecam każdemu z Was ta historię, ja pewno nie jedno Was zaskoczy. A może jesteście już po lekturze? 

Ps. Całość pisana na telefonie, ciężko mi, bo kilka rzeczy mi tu nie wychodzi, ale mam nadzieję, że z czasem ogarnę 😉

Miłego popołudnia 

Dorotxy

3 komentarze:

  1. Noszę się z zamiarem przeczytania tej książki już od jakiegoś czasu i na pewno kiedyś to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar przeczytać ale jeszcze inne czekają w kolejce. Dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...