sobota, 13 kwietnia 2024

Karolina Wójciak * Zamieć

Cześć 📘📖

Kolejna historia autorki przeczytana. W końcu, bo niestety ostatnio mam mało veny i chęci na czytanie, no i siły, za dużo się dzieje.

Karolina Wójciak 
Zamieć 
Tył książki: 
Ode Mnie: Zima, padający śnieg, ma ostro, zasypane drogi, zejście lawiny i w tym oni - pracownicy stacji benzynowej Callie i Griffin.
Gdy nadjeżdża ciężarówka zaczyna się dziać na tej sennej zmianie.

Historia napisana w ciągu  12 dni, więc autorka miała spore tempo. Książka zbierała dużo pozytywnych recenzji no i rzecz działa się też w szpitalu psychiatrycznym, a kiedyś na story Karolina była koło takiego szpitala i opowiadała, co tam się działo i oto mamy historię.

Na początku, nie ukrywam mnie Callie denerwowała i nie mogłam się wciągnąć w historię, ale już od historii Griffina wzrosło moje zaciekawienie 😁 I Griffina przejrzałam szybko, jednak to co zadziało się na stacji było dla mnie zagadką, która ciekawie się rozwiązała. Końcówka to już mnie wciągnęła tak, że skończyłam, szybko poszło. Choć czas nie był do końca dla mnie dobry na czytanie.

Nie było u mnie tego wow i opadu szczęki, może przyzwyczaiłam się już do tego jak pisze Karolina? A może to był zły czas, bo nie przeczytałam jej za szybko, jednak bardzo polecam, choćby dla ciekawego zakończenia i wyobraźni tego miejsca, tej tony śniegu, przepaści, zwierząt rozszarpujących.... Nie zdradzę 😉

Nie chcę Wam za dużo zdradzać, ale nie zrażajcie się początkiem, później jest lepiej.

A jak już czytaliście, dajcie znać jakie wrażenie na Was wywarła i czy lubicie historię, które tworzy Karolina.

Miłego wieczoru 
Dorotxy 

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię twórczość tej autorki i jej książki biorę w ciemno. Ta również mnie nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...