czwartek, 11 kwietnia 2024

Nowości, zakupy i paczki Marca 2024

Cześć 😊

Już się ucieszyłam, że mogę Wam odpowiadać na komentarze, przechodząc w wyświetlenie jak na komputer, skomentowałam trzy cztery i więcej nie mogę 😔 a już myślałam, że będzie ok. Póki co były zużycia to teraz trochę nowości, nie ma ich wiele, bo staram się kupować to co potrzebuje głównie.

Biedronka 


Dwa różne dni zakupowe, po antyperspiranty poszłam specjalnie, bo lubimy je z córką i lubię mieć zapas 😁 Innego dnia poszłam po żele pod prysznic, bo była promocja, a dodatkowo wzięłam farbę, też okazało się, że jest w promocji. Szampony kiedyś kiedyś miałam, też była promocja, to wzięłam do sprawdzenia czy nadal są ok

Rossmann 

Żel się sprawdził, więc wzięłam kolejne opakowanie, a farba w szalonej cenie 0,99 zł 🤣 kolor mnie skusił, niedługo zrobię 
Na wyprzedaży wzięłam płyny micelarne, bo w zapasach braki, no i kulkę chłodząca pod oczy, będzie fajna latem.
A to były pierwsze żelowe zakupy i kokos taki nie do końca fajny 

Hebe

Zapas odżywek i masek się wyczerpał, więc kupiłam coś nowego, jednak Sielanka mnie do końca nie przekonuję 

Oriflame 

Tu jest zamówienie z dwóch katalogów. Ciekawił mnie podkład, mam próbkę no i odżywki do włosów, ktorą już użyłam i więcej nie kupię. Krem do rąk kocham, tusz też już miałam i lubię, no maseczka do twarzy, nie pamiętam czy już miałam, jeśli tak to dawno 

Prezent 

U Bogusi zamawiam Oriflame, więc zawsze mi coś do niej dorzuci 😘 próbka kremu spf Bielenda i w dużym opakowaniu jest końcówka, na spróbowanie plus odżywka do włosów, użyłam wczoraj i jest ok.

Koniec 😁 nie ma tego dużo, zużywam i kupuje głównie żele pod prysznic, szampony no i spf muszę kupić 

Miłego popołudnia 
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Ciekawią mnie najbardziej żele isana :) Krem oriflame miałam - fajny, ale bez wow. Spróbuj sobie kremu do rąk bebeauty z biedronki z masłem shea w takiej małej tubce - dla mnie to podróba Loccitane - świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo nowości, przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię ten antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości i super, ze u ciebie odżywka się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...