poniedziałek, 15 lipca 2024

Magdalena Witkiewicz * Drzewko szczęścia

Cześć 📕📖

Tym razem książka, ostatnio mniej czytam, ale ta mnie wciągnęła, dlatego chcę Wam ją polecić, zwłaszcza na leniwy weekend, albo urlop :)

Magdalena Witkiewicz
Drzewko szczęścia

Tył książki:

ode Mnie: Kornelia Trzpiot i tu już autorka mnie miała haha nie dość, że jedno z ulubionych imion to jeszcze idealne dla niej nazwisko ;) wymyśliła sobie, przy stole wigilijnym, gdzie zebrała się cała rodzina, że chce wiedzieć coś więcej o swoich przodkach i koniecznie inni członkowie rodziny muszą się dokopać do herbu rodzinnego.

To jak się zmieni życie rodziny, jakie mają przy tym przeboje, nie będę Wam opisywać, ale napiszę, że warto. Jeśli lubicie historie napisane z humorem, lubicie się pośmiać, ale i wzruszyć, to ona jest dla Was. Jest wesoło, ale i te działania skłaniają członków rodziny do wielu refleksji. Dużo się w ich życiu zmieni, a czy Kornelia dostanie upragniony herb? A może jednak nie o niego jej chodziło?

Dawno nie czytałam nic autorki i cieszę się, że ta wpadła w moje ręce, już mnie zaciekawiła okładka i ten herb ;) Na pewno jeszcze cos przeczytam, ale póki co wzięłam coś zagranicznej autorki.

Znacie ten tytuł? A może coś mi wesołego zaproponujecie? Nie koniecznie coś z nowości, raczej jakieś starsze tytuły :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Ta książka czeka na mnie już od bardzo dawna. Zmotywowałaś mnie do tego, aby wreszcie po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...