wtorek, 30 lipca 2024

Hagi * Probiotyczny jogurt do ciała Malinowy chruśniak

Cześć 😀

Lipiec miesiącem balsamów 😉 Kolejny ciekawy kosmetyk do ciała. Kupiłam go w promocji 1+1 i to dwa różne zapachy, choć chciałam inne, no, ale nie było.

Hagi 
Probiotyczny jogurt do ciała 
Malinowy chruśniak 

Od producenta:

Ode mnie: Opakowanie wygodne, zakończone pompką, o pojemności 200ml. Całkowicie do końca pompa nie wydobywa kosmetyku, ale wystarczy odwrotnie położyć opakowanie i wszystko ładnie można wydobyć i zużyć.

Konsystencja lekka, żelowo kremowa, dobrze i szybko się wchłania, skóra się nie lepi. Ma lekko różowy kolor, co oczywiście po nałożeniu nie widać.

Zapach nie do końca do określenia, nie jest to malina, ale czuć przyjemny, delikatny zapach. Czuć go tylko przy nakładaniu później na ciele już nie czuję.

Jak na tak małe opakowanie jest dość wydajny, idealnie sprawdza się w upały. Skóra jest nawilżona, ale nie obciążona.

Skład:


Cieszę się, że skorzystałam z promocji i mogłam go wypróbować i jako, że świetnie się sprawdza w te ukropy to kupiłabym jeszcze gdyby nie moje zapasy 🤣

Znacie jakieś ich kosmetyki? Coś szczególnie polecacie?

Miłego wieczoru 
Dorotxy 

2 komentarze:

  1. Bardzo przyjemnie się zapowiada stosowanie tego kosmetyku, więc z chęcią go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od nich miałam żel pod prysznic - bardzo fajny, z naturalnych chyba najlepszy :D i krem do rąk, ale on jakoś tak.. bez szału :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...