czwartek, 15 sierpnia 2024

Balea * Odświeżający spray do twarzy i ciała

Cześć 😊

Dziś o kosmetyku dobrym na lato, zwłaszcza na upały, niech Was nie zmyli tło na zdjęciach ;)

Balea
Odświeżający spray do twarzy i ciała
od Producenta:

ode Mnie: Lubię wszelkie mgiełki, wody termalne latem, w upały. To jest odświeżający spray, o pojemności 

Kupiłam z ciekawości i jestem bardzo zadowolona, po powrocie do domu, kiedy skóra twarzy jest zmęczona słońcem, świecąca i mam wrażenie, że tłusta od kremu 😉 to ta mgiełka czyni cuda. Czuje, że skóra staje się odświeżona i co najważniejsze zmatowiona 😍 

Nic mnie po niej nie ściąga, czuje nawilżenie i przyjemne ochłodzenie. 


Na pewno jeszcze go kupię, bo jest wydajny i jeszcze mi na długo starczy. Wiem, że jest jeszcze o zapachu mango, a może z dodatkiem mango? Nie wiem czy służyło by to mojej skórze, ten jest świetny i ma pewno wrócę,  a może raz się skuszę na eksperymenty i najwyżej zużyje do całego ciała, bo to tak przyjemnie chłodzi w upały.... :)

Skład: Aqua, Nitrogen

Lubicie takie kosmetyki? Polecacie coś z nowości?

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Lubię czuć się świeżo i przyjemnie, więc chętnie wypróbuję ten spray.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z Balea, ale ten spray wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam ich wodę arbuzową, ale szczerze mówiąc nie widziałam zastosowania u siebie. Ostatecznie psikałam nią kwiatki xD Także to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...