niedziela, 4 sierpnia 2024

Nowości, zakupy i paczki lipca 2024

Cześć 😀

Trochę nowości, część dostałam, a większość kupiłam, zrobiłam zapasy żeli pod prysznic, bo miałam pustki. Skorzystałam też z fajnej promocji w Hebe ;)

Hebe 

Tutaj uzupełnienie żeli p/p, tęskno było mi za miętą i pomarańczą ;) Od dawna miałam ten balsam w ulubionych, w końcu się skusiłam, a ten pierwszy żel to z tej serii miałam balsam i był świetny, także zapachowo, więc mam nadzieje, że się nie zawiodę. Maseczki wpadły, bo mi brakowało troszkę do pełnej kwoty ;)

Tutaj ta fajna promocja, kupiłam dwa kosmetyki Solverx - krem do rąk i krem do demakijażu (miałam już go i był świetny, dlatego chciałam znów go kupić) i do każdego w parze był kosmetyk za 0,01! Wzięłam Krem do twarzy z bazą i micel Dermedic. Dorzuciłam żel p/p, bo mnie zapach skusił i antyperspirant, bo powoli mi się kończy ten co mam.
Tu małe zamówienie, bo i tak potrzebowałam mydeł w kostce, a były w promocji. Żelu p/p tej firmy jeszcze nie miałam, wrzuciłam z ciekawości do koszyka.

Rossmann 

Promocja 1+1, ten żel Mango jest super, to moje drugie opakowanie, ale zanim zniknie kupię jeszcze ze dwa albo trze, bo bardzo udany zapach, szkoda, że limitka

Wpadłam tylko po zmywacz, ale wzięłam też odżywkę, miałam lepsze, ale zużyje.

Tu promocja 1+1 dzielona z przyjaciółką ;) Była jakiś czas temu, ale dopiero do mnie dotarło :)
Jak już miałam odżywkę, to wzięłam szampon i nowy żel p/p nie widziałam go wcześniej, nie wiem czy to limitka, za chwilę go wezmę do użycia, jak będzie fajny to jeszcze kupię.

Lidl 
Coraz mnie fajnych okazji cenowych, przecenionych kosmetyków, ale ta wcierka kosztowała 4,30zł, więc wzięłam i zobaczę czy fajna
Promocja na ulubione żele, niestety nie ma już zapachu truskawki, nie wiem czy tylko w moim sklepie, czy wycofali ten zapach....

DM
Małe zakupy dzięki przyjaciółce :) Już mam listę na kolejne w tym miesiącu haha

Oriflame 
Kocham ten zapach i ten krem do rąk, a mydło miałam bardzo dawno temu, więc wzięłam dla przypomnienia, czy nadal fajne.

Dodatki do gazet 
Szampon za grosze w porównaniu do ceny w sklepie, to jak nie kupić? A miałam kosmetyki tej firmy i dobrze wspominam. A gazeta, to śmiech na sali, taka cienka, że masakra.....

Paczki - Prezenty
Dostałam dodatki do moich zakupów haha Masło z Ori miałam i lubię, podkład też i nie bardzo mi wtedy podszedł, ale zobaczę, reszta to dla mnie nowości.

I tu tu też dodatki od drugiej przyjaciółki :) Błyszczyk już przytuliła moja córka haha a reszta na chwilę idzie do szafy i będzie powoli używana, strasznie ciekawi mnie podkład i ten cc pod oczy, bo podobno rewelacja, niestety tusz był wyschnięty i poszedł sio...ale był ładny i fajnie wyglądał na rzęsach.

Jak tam Wasze nowości?

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Znalazłam tutaj kilka ulubionych przeze mnie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten żel balea z brzoskwinią, ogólnie wszystkie z letniej limitki, ale jeszcze ich nie używałam. Ciekawi mnie arbuzowy żel online - musi być boski, kocham arbuza :D No i ten 2 z hebe - revuele czy jakoś tak też ciekawe jak wypadanie. Kilka razy w hebe na nie spoglądałam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...