piątek, 6 września 2024

Nowości, zakupy i paczki sierpnia 2024

Cześć 😊

Były zużycia są i nowości. Najbardziej zaszalałam z żelami pod prysznic ;) Część kosmetyków jest już w użyciu.

Rossmann 

Żele p/p z kuponu za uśmiech ;) Toner już użyłam na włosy i nie do końca jestem z niego zadowolona, także to był jednorazowy zakup. A pianka w żelu już w użyciu, choć nie wiem dlaczego nazywa się pianką ;)
Też kupon 1+1 na ulubione szampony :)
Zdobycze z wysprzedaży: paletki cieni do powiek z Revolution, Pianka do mycia twarzy Isana oraz korektor AA
Skorzystałam z promocji, ulubione mydło w kostce oraz maska Eveline, a reszta to nowości dla mnie, czyli żel p/p i maski z Isana i Lirene
Kupiłam więcej mydeł ;) i kolejny żel p/p z nowości, strasznie jestem ich ciekawa.
Chciałam kupić peeling do twarzy a w domu okazało się, że to żel z peelingiem, no mam nadzieje, że będę zadowolona, zwłaszcza, że trochę poleży, bo jednak znalazłam w szafce jeszcze jeden peeling

Avon

Próbki nowości i z wyprzedaży, bo zmienili opakowania, a ja kupiłam w starszych maskę i peeling do twarzy z ulubionej serii Morze martwe

Oriflame

Miał być ogórkowy to wzięłam, ale słabo go czuć, szkoda, że wysusza, zapach nie jest zły. Wzięłam też dwie próbki szminki, ale póki co używam tylko błyszczyka, więc jak tylko zrobi się chłodno je zużyje :)

DM
Balsam już miałam i go polubiłam, to jest powrót. Żel p/p zapach mnie zaciekawił, dodałam jeszcze mydło w kostce, bo jeszcze nie miałam, a cukierki mi zasmakowały ;)

Biedronka 

Jeszcze jej nie robiłam, może dziś? Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie, bo jak tak to chyba czas na zmianę koloru ;)

Książki

Zrobiłam sobie prezent na imieniny :) W planach tą książkę miała odkąd się ukazała.

Prezenty 


Dostałam też kilka książek od przyjaciółki i drobiazgi kosmetyczne :)


Od innej przyjaciółki dostałam kosmetyki i zakładkę na imieniny :) Wie, że kocham taki motyw 💀

I jeszcze od innej przyjaciółki ;) która robiła mi zakupy m.in w DM dostałam gratisy :) Szampon już w użyciu, lubię takie ziołowe.

Dodatek do gazety 


Zwierciadło tym razem z zapachem, nie znałam wcześniej i nie do końca to moje nuty, ale zapach mi się nawet podoba, ale raczej nie kupię sobie ich więcej.

Jak nowości u Was? Jakieś dodatki do gazet?

Miłego piątku i weekendowania
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Sporo nowości! Ciekawi mnie żel Isana i pianka z tej kwasowej serii i żel ziaja -wiele osób go poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zakupy. Widzę tutaj dużo kosmetyków, które sama lubię i stosuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...