poniedziałek, 7 października 2024

Nowości, zakupy i paczki września 2024

Cześć 😁

Trochę nowości wpadło, jak co roku kalendarz, który można kupić w ciemno i będę zadowolona :) Skorzystałam z kilku promocji, w apce jednego sklepu ostatnio są słabe kupony, dlatego tak mało korzystam.

Douglas

Kalendarz adwentowy, który można kupić w ciemno i być zadowolonym ;) Obejrzałam go, nie ukrywam, ale i tak już nie pamiętam dokładnie co było haha, więc będzie niespodzianka

Rossmann

Isana żel p/p właśnie zużyłam ;) to taki typowy, letni zapach, więc idealnie w czas się skończył. Szampon lubię i to moje ente opakowanie, suchy szampon też polubiłam, kupiłam ponownie tak jak spray do dezynfekcji. Spray do stóp ma dziwny zapach. Cieszę się, że udało mi się kupić puder AA w bardzo dobrej cenie :) Na początku w promocji nie mogłam go dostać, a później przypadkowo znalazłam ostatni w innym rossmannie i okazało się, że jest jeszcze o połowę tańszy :)
Weszłam po jedną rzecz z chemii wyszłam też z nowym żele i pudrem. Żel ma delikatny zapach i już mi się kończy. Ważne, że nie wysusza.
Apart żele z kuponu 1+1, odżywka w promocji, a reszta z wyprzedaży za drobne ;)
Kupon 1+1 na pół z przyjaciółką :)

Biedronka
Nie znam tych żeli, też była jakaś korzystna promocja, nie pamiętam, więc wzięłam na wypróbowanie. Truskawka pachnie obiecująco
Kocham ten zapach, moje któreś z kolei opakowanie, Adidas wzięłam z ciekawości, po opisie nut i się nie zawiodłam. Też była promocja, że trzeba było wziąć dwa zapachy.

Lidl
Nowość, więc wzięłam z ciekawości, są trzy rodzaje. Jeszcze chwilę i będę mogła jej spróbować, ta co używam powoli się kończy

Avon
Kolejne żele haha choć to płyn do kąpieli, kiedyś go już chyba miałam, a teraz był na wyprzedaży. Kremik kocham na zimę, na suche miejsca, a zapach bardzo spodobał mi się z kartki, nie do końca na żywo tak pachnie, ale nie jest źle ;)

Oriflame
Kocham ten zapach, kiedyś był mały żel pod prysznic tylko, później balsam i już go miałam, pachnie super, ale ta mgiełka jest inna.... No i próbki nowości, drogich nowości ;)

Dodatki do gazet
Kalendarz jak co roku ten sam, od 4 lat, bardzo mi pasuje, jest wygodny, ma dobry rozkład, sprawdza się mi, więc nie zmieniam. Chciałam inną okładkę, ale nie było, więc wzięłam to i już mi się też podoba ;)

Paczki
Dostałam kilka fajnych kosmetyków od Majki, odlewka wody toaletowej, gdzie czuć gruszkę, fajnie pachnie, maskę do włosów już miałam, ale odżywki Pantene jeszcze nie, a fajna jest.

Koniec ;) Zebrało się, ale jestem zadowolona z zakupów. Jak Wasze zakupy?

Miłego wieczoru
Dorotxy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...