czwartek, 3 października 2024

Kosmetyczne wykończenia września 2024

Cześć 😀

Zużyć we wrześniu mało, o dziwo, ale myślę, że w październiku nadrobię ;)Najbardziej cieszę się, ze zużycia kremu do rąk i serum ;)

Ziaja Intima - mój ulubieniec

Ziaja Żel p/p Pomarańcza - świetny zapach, nie wysusza, moje kolejne opakowanie i na pewno nie ostatnie

Orflame Żel p/p - myślałam, że będzie ogórkowy, no niestety nie, miał inny dodatek, zużyłam, był ok, ale powrotu nie przewiduje.

Revuele Żel p/p Botanical Care - fajny morski, trawiasty zapach, miłe dla nosa, choć nie każdemu się spodoba. Nie wysusza i fajnie się pieni, kupię znów

Isana Żel p/p Bazylia&Mango - przyjemny, lekki, nie wysusza, jest ok, choć nie wiem czy będzie powrót

Isana Szampon do włosów - jeden z ulubionych

Barwa Naturalna Szampon do włosów Piwny - kolejny ulubieniec

Isana Suchy szampon do włosów - całkiem fajny szampon, kupiłam kolejny

Isana Odżywka do włosów - była ok, ale nie sądzę, że wrócę\

Elseve Maska do włosów - była całkiem fajna, choć zdarzało się, że miałam problem z rozczesaniem, mam kolejną ;)
Avon Perceive Casmmere Balsam do ciała - perfumowany, delikatny, nie kłóci się z perfumami, nawet jak użyłam go rano. Lekko nawilża, ale przy skórze suchej zapewne nie dałby rady.

Oriflame Krem do rąk - słabo nawilżał, jakoś zużyłam, ale szału nie ma
Eveline Serum do twarzy Contour Correction - był ok, ale bez większych wow, na lato za tłusty trochę

Oriflame Peeling do twarzy - fajny drapak, bardzo wydajny, ładnie pachnie, niestety resztki nie można zużyć, bo nie chce wyjść, jak przetnę, muszę zużyć wszystko od razu

Ziaja Pianka do mycia twarzy - bardzo przyjemna, dobrze myje twarz, ładnie pachnie, nie podrażnia

Dermika Tonik do twarzy - był ok, nie podrażniał, trochę wolno się wchłaniał

Pomadka ochronna do ust - fajne opakowanie, zawartość tłusta, ale na noc się świetnie sprawdził

Próbki - Avon anew nawilża fajnie, za to Awesome, bardzo tłusty i śmierdzi wręcz, aż masakra nawet napisać czym, ochyda nakładać to na twarz
Libre Woda perfumowana - fajny zapach, ale raczej na duży się nie skuszę

No36 Antyperspirant do stóp - świetnie działa, polecam jak lubicie trampki ;)

Be Beauty Mgiełka do ciała - bardzo fajny zapach, ale po połowie zaczął mnie denerwować i zużyłam do pomieszczeń :)

Avon Pur Blanca Mgiełka do ciała - mój ulubiony zapach
I maseczka była ok i płatki, choć nie do końca lubię płatki, które przyklejają się do skóry i ciężko je odkleić, także więcej do nich nie wrócę
Barwa to moje ulubione mydła w kostce, a ta kostka z Balea też się świetnie sprawdziła, więc pewnie jeszcze wrócę

Jak Wam poszło zużywanie?

Miłego wieczoru
Dorotxy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...