poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Ulotka Yves Rocher na maj 2017

Witajcie 😊

Znalazłam dziś w skrzynce nową ofertę sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Jakoś mnie mocno nie ujęła, zobaczcie sami...
W prezencie za dowolny zakup dostaniemy Zestaw 2 bransoletek z wisiorkiem i regulowanym łańcuszkiem.
Mnie ten prezent kompletnie nie kusi i nie motywuje do zakupów 😕
Za zakupy od 69zł dostaniemy Tusz zwiększający objętość rzęs 360

Prapremiera
Delikatny krem do demakijażu Sensitive Vegetal 30ml za jedyne 5zł dostaniemy przy zakupie 1 produktu z ulotką.

Tradycyjnie są zniżki -40% na dowolny kosmetyk i -50% na drugi kosmetyk do pielęgnacji twarzy. Każda poza zielonym punktem.
Z drugiej strony mamy propozycje użycia zniżki
oraz
Letnią edycje limitowaną 
Żel p/p 10,90 zł
Woda toaletowa 29,90zł
Perfumowana mgiełka do włosów 19,90zł

Na początku myślałam, że to mgiełka do ciała i gdyby zapach mi się spodobał mogłabym się skusić, ale mgiełka do włosów?? Serio?

Kusi Was ta ulotka? Mnie nie i myślę, że ją sobie odpuszczę.....

Miłego wieczoru
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Kusi mnie edycja limitowana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno powącham, ale szkoda, że mgiełka nie jest do ciała...

      Usuń
    2. Dorotxy,przecież z serii limitowanej mgiełka jest do ciała ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ups... dopiero że ja mam katalog-moja oferta 😃i u mnie jest edycja limitowana z mgiełką do ciała-zapach morela-rozmaryn

      Usuń
  2. Zaciekawiły mnie produkty z letniej edycji limitowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam od nich parę rzeczy, w sumie nadal kilka mam, ale jakoś mnie nie porywają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie ostatnio też mało od nich kusi......chyba mi szał minął haha

      Usuń
  4. Edycja limitowana mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie tym razem słaba:) Do mnie jeszcze nie dotarła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również nic nie skusiło. Nie widzę zbyt ciekawych produktów w tej ulotce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie mam u siebie YR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie kusi. To będzie kolejna, którą zignoruję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kupuję produkty tej firmy, ale zawsze mnie ciekawią nowości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...