środa, 7 lipca 2021

Ada Tulińska * Bodyguard Wbrew zasadom

Cześć 📘📖

Dziś niegrzeczna książka, wybierając ją, nie zwróciłam uwagi na to oznaczenie ;) Lubię czasem i takie poczytać, nawet jak wiem jakie będzie zakończenie. Książkę dostałam we współpracy z Tania książka, gdzie możecie kupić ten egzemplarz w dobrej cenie.

Ada Tulińska
Bodyguard Wbrew zasadom

Tył książki:

ode Mnie: On ochroniarz, ona rozkapryszona, bogata panienka. Niby formuła stara, ale jednak jara. Nie wszystko okazuje się być proste i przejrzyste. 

Historia ciekawie napisana, pełna przygód, namiętności, nie domówień, które bardzo mnie irytują ;) Choć jakby wszystko było wyjaśnione od razu, nie byłoby książki ;)

Fajnie, że nie jest to typowy romans, tylko dzieje się coś jeszcze, jest akcja i reakcja. Nie spodziewałam się takich akcji, co jest na plus, choć spodziewałam się zakończenia. 

Cichy czyli Szymon wydaje się być spokojnym gościem, a wychodzi z niego przyjazny facet, walczący o rodzinę, choć sposób w jaki to zrobi nie jest chwalebny. Cichy, który zna nie tylko język polski, jednak woli się z tym nie ujawniać, zwłaszcza przy Lidii, która mu się podoba, ale uważa ją za pustą laskę. W sumie się nie dziwie, nie daje mu powodów do innego myślenia. Kiedy wchodzi mu w drogę, zaczyna się dziać i nie jest to komfortowa sytuacja dla żadnego z nich. I choć na początku pałali do siebie bardziej nienawiścią to jednak powoli się poznają i do siebie przekonują. jednak czy będą razem? Czy się pokochają czy będzie to tylko pociąg fizyczny? A jaką rolę w tym wszystkim odegra Dzwoneczek? Tego dowiecie się z książki, nie będę wam spojlerować.

Wniosek nasuwa się sam, by nie oceniać ludzi po wyglądzie i krótkich chwilach z nią spędzonych.

Czytacie Niegrzeczne książki? Więcej tytułów znajdziecie w popularnej księgarni internetowej Taniaksiążka.pl.

Miłego popołudnia
Dorotxy

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...