piątek, 19 maja 2017

Bingo Spa Silnie złuszczający preparat do stóp z kwasami AHA

Witajcie 😊

Zrobiło się długo wyczekiwane ciepełko, odkrywamy coraz więcej ciała 😉 Ja się dziś chce skupić na stopach, dbam o nie cały rok, ale jak jest cieplej robię to trochę częściej, bo temperatury ich nie oszczędzają w sandałkach, japonkach czy innym obuwiu. Lubię zrobić sobie dla nich kąpiel i się odprężyć, przy okazji rozprawiam się z piętami ;)

Bingo Spa
Silnie złuszczający preparat do stóp z 50% kwasami AHA
od Producenta:
ode Mnie: Duże 600g plastikowe opakowanie, mleczne, ale widać zawartość. Zabezpieczone w środku dodatkowym plastikowym wieczkiem, którą łatwo podnieść. Należy zużyć do wyznaczonego czasu, mój się powoli kończy, więc zmieszczę się w czasie 😉
A produkt bardzo wydajny, bo wiele go nie trzeba nakładać.
Sól drobno mielona, nakładamy ją na wymoczone pięty. Dobrze ściera zrogowaciały naskórek. Polecam nakładać na lekko osuszoną skórę, wtedy lepiej drapie i się tak szybko nie rozpuszcza. Na końcu wystarczy trochę przejechać tarką i stopy mamy gładziutkie na bardzo długo 😍
10-15 min dla mnie jest trochę za długo, chyba by mi ręka odpadła 😂 ale staram się dość długo masować stopy.

Łopatka drewniana nie jest dodawana do preparatu, miałam ją dużo wcześniej i się w końcu przydała 👍
Używam go co ok 10dni, w między czasie wystarczy przejechać stopy tarką.
Zapach ma delikatny, nie drażniący. Czuć olejek pomarańczowy i trochę melisy.

Skład:

Mieliście kiedyś ten preparat? Też się u Was sprawdził? A może polecicie mi coś równie dobrego?

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Moim piętom może i by się taki preparat przydal;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale chętnie sprawdziłabym jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco, moje stopy wołają o pomstę do nieba, więc chyba muszę coś ogarnąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to pomaga, i stópki mam fajne :)) Spróbuj :)

      Usuń
  4. Podarowałam go teściowi, ale nie sprawdził się u niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, fajny produkt musi być) łopatka super, dobrze, że wreszcie w użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...