wtorek, 11 stycznia 2022

Kalendarze adwentowe 2021 Douglas, Nivea, Sinsey, Action #4

Cześć 🎄🎅

Ostatnia odsłona kalendarzy adwentowych. Coś już w użyciu, reszta czeka na swoją kolej :) Biżuteria już noszona oczywiście. 

Okienka 19-24

Douglas

Morphe Utrwalacz do makijażu 36,8g - jeszcze nie wiem czy go sobie zostawię czy pójdzie dalej

Dr. Barbara Sturm Krem do twarzy 20ml- nie znam marki, ale chętnie poznam i mam nadzieje, że będę zadowolona

Masażer do twarzy - mini wersja. Muszę zrobić jeszcze jedno podejście, bo mam większy ale nie wiem czy po jego stosowaniu mnie wysypało czy po masce.

Estee Lauder Serum 7ml - z tego bardzo się cieszę, bo w końcu poznam ten słynny kosmetyk

Florence Płatki pod oczy - mają fajny kształt, mam nadzieje, że działanie też będzie fajne

MCM Woda perfumowana - pomysłowy flakonik, a zawartość bardzo mi isę podoba

Nivea

Peeling do ust - aktualnie mam z innej firmy, więc ten czeka na otwarcie 

Suflet do ciała kokos 200ml - na niego czekałam, bardzo mnie ciekawi, mam nadzieję, że za chwilę zużyje co mam otwarte i go otworze, oby był lekki i nie tłusty :)

Balsam do ciała Soft 50ml - ja go chyba już wcześniej miałam, będę używać to sobie przypomnę

Płyn micelarny 125ml - całkiem spore opakowanie, miałam wcześniej inne i byłam zadowolona, także myślę, że z tego też będę

Spinki sprężynki i szczoteczka - czyli tak zwane zapychacze, które mnie nie rozczarowały. Oba używam i jestem zadowolona

Sinsay

Tradycyjnie jestem zadowolona, bardzo podobają mi się te długie kolczyki, reszta też super. Tutaj mamy cztery zestawy kolczyków, pierścionek, który jest za mały, ale to już wiecie. Zestaw naszyjnik z bransoletką i sama bransoletka. 

Action

Czy te bombki nie są urocze? Tak się cieszę, że go kupiłam, szkoda, mi tylko tej zbitej bombki. Ciekawe czy za rok też taki będzie kalendarz.

Udały mi się i w tym roku kalendarze. Mam na kolejny sezon kilka na liście, wśród nich i te, zobaczymy jak zaczną się pokazywać jak to będzie i czy nie rozczarują zawartości. Tegoroczne są super, nie żałuję ani jednej złotówki na nie i myślę, że były opłacalne, wartość przekracza cenę kalendarza.

Pokażę wam jeszcze zawartość kalendarza Looko Looko okienko 24, więcej jakoś nie udało mi się zrobić zdjęć, ale jeśli jesteście ciekawi, to mam zapisane story na Instagramie.


Planujecie już jakieś kalendarze w drugiej połowie roku? :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Ja w sumie nie skusiłam się na żaden 'gotowy' kalendarz, nie przemawiały do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzbierałaś sporo kalendarzy! Ja w grudniu miałam kalendarz z Yves Rocher i byłam bardzo zadowolona z zawartości : )

    OdpowiedzUsuń
  3. kalendarze adwentowe są super niespodzianką jako prezent dla kogoś czy nawet dla samej siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba idea niespodzianki. I tak jak bardzo bym chciała jakiś kupić, tak żadnego do tej pory nie miałam. Są po prostu dosyć kosztowne, a nie zawsze cena jest adekwatna do wartości zawartości. I tego się boję. I takie mam właśnie odczucia względem kalendarza Nivea, w którym było od groma miniaturek, które można dostać za darmo razem z gazetą, na evencie lub przy zakupach w drogerii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ja bym chciała wiedzieć, która drogeria takie daje, bo nigdy nie dostałam, na evencie też nie... Mi tam przypasowały, zresztą wcześniej oglałam, było przeliczone i się opłacało,. kupiłam tą tańszą wersję, później były droższe.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...