niedziela, 19 grudnia 2021

Kalendarze adwentowe 2021 Douglas, Nivea, Sinsey, Action #2

Cześć 🎅🎄

Post miał iść wczoraj, ale zaczęłam grać z córką i nie ogarnęłyśmy czasu, zrobiła się północ ;) Dziś głowa mi prawie eksplodowała, szybka zmiana pogody i wiatr daje mi popalić. Dopiero pod wieczór mogę zabrać się za to co miałam zrobić wcześniej. A dziś kolejna część kalendarzy adwentowych. Póki co nic nie używam, ale jak zacznę będę dawała znać. Nivea zaszalało i mam sporo kremów do twarzy, zupełnie zapomniałam jaka była zawartość jak kupowałam.

Okienka 7-12

Douglas

Real Techniques - kolejna gąbka tej firmy, jeszcze nie użyłam zeszłorocznej, ale zapewne za chwilę którąś wyjmę, bo aktualna już się zużywa ;)

Aveda Odżywka do włosów - bez spłukiwania, a takich nie używam, ale tą spróbuje, w końcu to tylko 25ml ;)

Biotulin Eye matrix Krem pod oczy - lubię kremy z kalendarzy, mam nadzieje, że z tego też będę zadowolona

Anna Yake Krem do twarzy - był już w zeszłym roku, choć oczywiście inny i byłam zadowolona

Amorelie Lubrykant - to mi totalnie nie pasuje do takiego kalendarza ;)

Mercedes-Benz Woman in Red Woda perfumowana - póki co mam mieszane uczucia, zapach dość ciężki, ale myślę, że zużyje teraz w zimowe dni, bo na nie będzie w sam raz

Nivea

Krem do twarzy Care - kiedyś już miałam i lubiłam, miło będzie wrócić i sprawdzić czy nadal mi pasuje

Krem do twarzy Creme - ten zwyklak w kolorowym opakowaniu :) Ten też zużyje choć nie wiem czy na twarz;)

Szklany pilnik - słabo go widać na zdjęciu, ale nie przeszkadza mi ten tzw zapychacz, na pewno zużyje

Szampon do włosów - miałam duże opakowanie, choć dawno i mi pasował, więc z chęcią zużyje te 50ml

Balsam do ciała - ten dobry na zimę, bo tłuściutki, więc pewnie go teraz zużyje, co by nie czekał do kolejnej zimy

Blending Sponge - kolejna gąbka do makijażu, trochę śmiesznie, skoro kalendarz pielęgnacyjny, zero kolorówki ;) chyba, że to do kremu bb, który był w jednym z okienek 1-6 ;)

Sinsay

Kolejne małe pierścionki, ale pasują mi na najmniejszy palec, więc będę nosić, na pewno te z kuleczkami, bo tamte pewnie mi córka zwinie ;) Kolczyki, łańcuszek mi się podobają i bransoletka taka delikatna. Jestem nadal zadowolona.

Action

Tym razem, żadna bombka nie ucierpiała :) Podobają mi się te kształty bombek i kolory, a drewniane też mają swój urok i wszystko ładnie wykonane, nie ma lipy.

Kinder i Looko looko

Nie zawsze pamiętam by zrobić zdjęcie i go później nie usunąć, bo zdarzyło się, dlatego nie ma wszystkiego. W kinder dużo się powtarza tych kinderków samych lub z popcornem, a looko miło zaskakuje.

Nadal jestem zadowolona, pomimo nie pasującego produktu w Douglasie ;) i tzw zapychacza w Nivea. A słodycze raczej zjadane na bieżąco, albo przeze mnie albo przez córkę, mimo, że ona ma swoje choć inne. Jeden sama jej robiłam :)

Miłego początku tygodnia
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Najbardziej lubię z czekoladkami. Z tych żaden mnie by nie zadowolił, ale cieszę się że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupuję kalendarzy adwentowych, ale te są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz Sinsey bardzo fajnie wypadł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawa z otwierania kalendarza adwentowego musi być przednia. Jednak potem jak podliczam tak mniej więcej zawartość do jej wartości to różnie bywa. No i zostaje temat różnych niechcianych produktów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajnie otwierać okienko codziennie, będzie mi tego brakowało :) Ja nie kalkuluje później, cieszę się z tego co mam :) Poza tym, ja te kalendarze wcześniej widziałam i świadomie kupowałam :) W Nivea są tzw zapychacze, ale akurat takie, które spokojnie użyje i nic się nie zmarnuje.

      Usuń
  5. Największa przyjemność to otwieranie codziennie tych okienek i patrzenie co tym razem się tam znalazło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko ten loko loko (czy jakoś tak) mi się podoba :D Reszta nie do końca mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...