poniedziałek, 21 maja 2018

Soraya Lekki hydro - krem na dzień Ideal Beauty

Cześć Wam 😊

Zrobiło się ciepełko, dlatego czas przerzucić się na krem z filtrem, a napisać Wam o kremie, który skończyłam. Krem przywiozłam z Meet Beauty, ale w zeszłym roku ;) Tak, zeszło mi trochę zanim go zaczęłam używać, za to o pierwszym kremie już Wam pisałam, a ten postanowiłam zostawić na po zimie, ze względu na konsystencję

Soraya, Ideal Beauty
Lekki hydro-krem
od Producenta:
 
Hydro-krem zawiera 80% wody w każdym słoiczku, co nadaje im wyjątkowo lekką, żelową konsystencję i sprawia, że błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej, lepkiej powłoki na skórze. Dlatego stanowią idealną pielęgnację pod makijaż.
Unikalna formuła hydro-kremów zatrzymuje wodę w skórze do 6 godzin gwarantując efekt miękkiej i gładkiej skóry na dłużej.
Hydro block complex z kwasem hialuronowym natychmiast nawilża i wygładza, dzięki czemu twoja cera już od pierwszego użycia wygląda atrakcyjniej.
MATT24 zapewnia skórze długotrwały efekt matowej skóry.

ode Mnie: Krem w szklanym słoiczku z plastikową zakrętką, w środku zabezpieczone sreberkiem. Dodatkowo słoiczek został zapakowany w kartonik, ofoliowany.
Konsystencja żelowa, dobrze rozprowadza się na twarzy, rzeczywiście szybko wchłania. Dobrze współgra z podkładem czy samym pudrem. 
Na wiosnę - lato moja skóra bardziej się tłuści, ale ten krem dość długo dawał radę ( ok 2-3h) żebym się nie świeciła jakoś mocno, więc jestem z takiego wyniku zadowolona.
Skóra jest nawilżona, odświeżona. Krem żadnej krzywdy mi nie zrobił, z przyjemnością zużyłam całe opakowanie.
Zapach delikatny, czuć go lekko tylko przy nakładaniu.
Opakowanie tradycyjne 50ml, a jednak bardzo wydajne, wcale nie trzeba za dużo go kłaść, jeśli przesadzimy trochę dłużej się będzie wchłaniał.
Kolor kremu to taki blady zielony, który ciężko uchwycić na zdjęciu

Jak dla mnie producent spełnił swoje obietnice i mogę go spokojnie polecić :)

Skład:

Mieliście okazję używać tego kremu-żelu? Jak się u Was sprawdził?

Miłego wieczoru
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Ja nie sięgam po tego typu kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też nie zwróciłabym na niego uwagi, ale skoro dostałam to cieszę się, że jednak go użyłam :)

      Usuń
  2. Nie miałam, ale też dawno ich pielęgnacji nie miałam, choć obecnie zużywam podkład :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam na MB i cieszę się, że mogłam je użyć :)

      Usuń
  3. Mam go i byłam zaskoczona, ze mimo żelowej konsystencji dobrze nawilża. Niestety pogorszył mi stan skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie miło zaskoczył, mnie krzywdy nie zrobił, nie fajnie, że Tobie tak :(

      Usuń
  4. Całe wieki nie stosowałam produktów tej marki. Coś mam w zapasach, ale jakoś notorycznie sięgam po coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużywam zapasy, więc się w końcu do niego dokopałam ;))

      Usuń
  5. Tego kremu nie miałam, ale miałam inny i mi nie podpasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dwa i oba były fajne, a kiedyś kiedyś używałam częściej ;)

      Usuń
  6. Korzystałam z niego jakiś rok temu. Miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też byłaś z niego zadowolona :)

      Usuń
  7. Używałam hydro-kremu Soraya, ale niebieskiego. Też go lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...