wtorek, 1 maja 2018

Nowości, ciekawostki, kosmetyki przywiezione ze spotkania blogerskiego w Gdyni :)

Cześć Wam 😊

Ostatnio pisałam Wam o moim wyjeździe do Gdyni, organizatorka pisała bym wzięła większą torbę, jako, że kawałek pociągiem miałam postawiłam na małą walizkę, no i wyobraźcie sobie, że to było sporo za mało, zapewne duża walizka byłaby całkiem ok 😁 Zobaczcie co przytachałam w walizce i trzech torbach..... Jakie prezenty dostałam? Zapraszam....
Silcare obdarowało nas pięknie zapakowanym pudełkiem, a w nim znalazłam dwa lakiery hybrydowe i inne akcesoria do ich nakładania oraz osobno balsam do ciała z pompką i peeling solny, który mi się z lekka wylał ;)

Słodkie czekoladki od Chocolissimo


Kolejne słodkości, przepyszne, grube paluszki od Stema Polska, Humus, Masło orzechowe i Paprykarz wegetariański Primavika, masło sklarowane Palce lizać, miód rzepakowy Uzdrowisko Busko Zdrój

Herbaty Basilur, Oleje zdrowe Tłoczone na zimno Semco, aromatyczna kawa w ziarnkach, cudnie pachnie przez te otworki od Coffe Nation oraz spersonalizowany kubek od Termokubki.

Samoopalacz z rękawicą Vita Liberata, fajna, gadżeciarska butelka Zakazane prezenty oraz podgrzewacze Bispol

Zestaw od Lemax oraz fajny zestaw do rąk wraz ze świeczką Trind Cosmetics

Idealna butelka na nadchodzący letni sezon Moja butelka i spersonalizowana cukiernica, która nie koniecznie musi być na cukier ;) ze sklepu z Prezentami

Filtr do wody z trzema zapasami Aquaphor

Witaminy Noble Health, Zap It!, Twin caps, bardzo ciekawe Fiszki, aromatyczne herbaty DMG.

Pasta i szampony Dabur, szampon i odżywka Basic Lab, żel pod prysznic, balsam i woda micelarna od APN Cosmetics

Regenerum, Ziołolek, Allergoff, Palestyna


Chusteczki Luba, kawowe peelingi Chic Chiq, Lavera żel do mycia twarzy, peeling korzenny Fresh&Natural
Kosmetyki do twarzy Acid Boost, Biolonica, zestaw od Marion, Liqpharm

I to wszystko, trochę tego się zebrało. Trochę mi się zdjęcia rozjechały :( 
Co Was najbardziej zainteresowało? Od czego zacząć pisać? Na pewno nie długo pokaże sie moja opinia o APN żelu i balsamie, bo już są w użyciu.

Miłego wieczoru
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Ale dużo rzeczy,nie wiem na czym się skupić :D Choć jak dla mnie za dużo niekosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, walizka byłaby jak najbardziej wskazana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle tego, że nie wiadomo co wybierać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :) Miłego testowania :) Dużo nowości nie wiadomo na co patrzeć :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale tego dużo :O Będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrom tego :P. Peelingi kawowe mogłabym kupować kilogramami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. No to masz teraz multum rzeczy do testowania (biorąc pod uwagę również ostatnią konferencję). ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo produktów! Widzę kilka rzeczy dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...