poniedziałek, 1 października 2018

Ulotka Yves Rocher na październik 2018

Cześć wam 😊

Kilka dni temu znalazłam w skrzynce nową ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Mam też nową rozpiskę punktową. Nie wiem czy zrealizuję tą ulotkę, bo znów jest żel.... jakoś mi się one już przejadły....no ale mam cały miesiąc do namysłu ;)

Yves Rocher
październik
Jak już wspomniałam za dowolny zakup, prezentem jest Żel pod prysznic i do kąpieli 200ml
Do wyboru spośród 13 zapachów.
Dodatkowo mam dwa razy  -40% na 1 dowolny kosmetyk poza zielonym punktem oraz nowość Peeling do twarzy z pudrem z pestek moreli 30ml za 12,90zł
Powyżej przykład na wykorzystanie -40% zniżki, tutaj na kremy pod oczy.
Na kolejnej stronie, również propozycje, jest pojedynczy cień do powiek za 17,94zł, emulsja do twarzy + żel do mycia twarzy za 59,40zł

Kosmetyk do demakijażu gratis przy zakupie min. 1 przeciwzmarszczkowego kremu do twarzy lub serum 

Jest też rozpiska nowego klubowego naliczania punktów.
Teraz możemy zbierać punkty za zakupy stacjonarnie jak i internetowo. 1zł to 1punkt.
Ilość punktów wyświetliło mi na paragonie, będzie też aplikacja, ale na to jeszcze musimy chwilę poczekać.
Dodatkowe +20 punktów w prezencie za dowolny zakup z tą ulotką.

Jak wam się podoba ulotka? Macie już? Skorzystacie? Ja jeszcze nie wiem.

Miłego wieczoru
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Też mam tą ulotkę, ale jeszcze nie realizowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrealizowałam tą ulotkę i nie otrzymałam dodatkowych 20 punktów. Nie najlepiej to o nich świadczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dopominałaś się? Napisz do nich maila, na pewno poprawią :)

      Usuń
  3. Ja myśle, że zrealizuję. Żele zawsze się zużywają, tym bardziej, że te z YR mają fajne zapachy. wezmę Ginger Passion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze cały miesiąc może zmienię zadanie ;)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze od nich kremu pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam, ale dawno i chyba było ok, w każdym razie mocno nie narzekałam ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się gratis w postaci żelu pod prysznic. Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu też były, ale teraz jest więcej zapachów :)

      Usuń
  6. Ja z Yves Rocher nie mam po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling z pestek moreli i żel o zapachu mango bym przygarnęła, ale niestety YR nie mam a online nie lubię zamawiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak nie miałam sklepu to zamawiałam inaczej, ale u mnie i tak okrojony asortyment ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...