czwartek, 28 lutego 2019

Serum LIQ CC 15% witamina C

Cześć 😊

Ostatnio dzieje się u mnie dużo, trochę stres, mniej mam czasu, no i veny brak.... Jednak nie lubię robić zbyt długich przerw, dlatego na koniec lutego jeszcze nie denko, bo muszę zdjęcia zrobić, ale kilka słów o kosmetyku który tam trafił. Jest to serum, które dostałam na spotkaniu blogerek w Gdyni od firmy

od Producenta:  Serum LIQ CC Rich dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% witaminy C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo. Dzień po dniu skóra odzyskuje utracony komfort, blask i witalność

 
Witamina C (15% - 4800 mg) – aktywny kwas L-askorbinowy w formie niezjonizowanej zapewnia łatwość przenikania we wszystkie warstwy skóry pobudzając syntezę kolagenu, wyrównując koloryt i rozświetlając cerę. Redukuje szkodliwy wpływ promieniowania UV, pomagając chronić DNA komórek skóry.
Tokoferol – podwyższone stężenie skutecznie odżywia i regeneruje nawet bardzo suchą skórę. Wzmocnienie ochrony antyoksydacyjnej.
Magnez - zapewnia silne działanie regeneracyjne.
Kwas hialuronowy - chroni skórę przed odwodnieniem, zapewnia jej elastyczność i długotrwałe nawilżenie.
więcej tutaj
ode Mnie: Serum z pipetom 30ml, zapakowane w kartonik, na którym są wszelkie informacje.

Wybrałam to, bo wiedziałam, że jak nadejdzie zima, skóra mi się przesuszy. Liczyłam też na wyrównanie kolorytu i blask, co obiecuje producent.


Zaczęłam używać i moja skóra zaczęła się buntować, od razu wiedziałam, że to serum, bo nic nowego innego nie załączyłam do pielęgnacji. Odstawiłam, skóra się uspokoiłam i znów spróbowałam, dałam mu drugą szansę......niestety zrobiło mi się to samo. 

Także u mnie serum się nie sprawdziło, bo wręcz mnie zapchało po mnie, szkoda. 
Fajna forma serum czyli pipeta, dobrze się rozprowadza po twarzy. Ładnie się wchłania, choć dłuższą chwilę trzeba poczekać.


Skład: 
Propylene Glycol, Aqua (Water), L-Ascorbic Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Magnesium Sulfate, Polysorbate 20, Methylparaben, Propylparaben 

Miałam duże oczekiwania, ale niestety....jednak myślę, że wypróbuje inny rodzaj, może lepiej zadziała. Nie mam pojęcia, który ze składników źle na mnie zadziałał......
Czytałam same pozytywy....a wy mieliście? U was sie lepiej sprawdził?

Miłego wieczoru
Dorotxy





18 komentarzy:

  1. Oj niedobrze że Cię zapchał :( U mnie na szczęście było ok, ale wszystko jest możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie fajnie, bo wszyscy się zachwycają i też miałam nadzieję się zachwycać...

      Usuń
  2. Uuuuu.... szkoda że serum sie nie sprawdziło.... ja je uwielbiam i planuję zakup kolejnego. Kupiłam też wersje z witaminą E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się nie sprawdziło, może inne będzie lepsze...

      Usuń
  3. Wit E całkiem w porządku jest zaś C nie miałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spróbuje inny, może bardziej mi posłuży...

      Usuń
  4. Ja raczej, nie zaryzykuję zastosowania tego produktu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze sporo dobrego słyszałam o tym serum, a u Ciebie się nie sprawdziło, szkoda :( Też mam skórę skłonną do zapychania, więc raczej powstrzymam się przed kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom się sprawdziło, ale kurcze zauważyłam co wielu się sprawdza u mnie nie koniecznie...

      Usuń
  6. Nie miałam tego serum nigdy, ale szkoda, że się nie sprawdziło u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam próbki,muszę spróbować....miałam inne te sera,po jednym mi przebarwienia się rozjaśniły więc były spoko,sprawdzę to,mam jeszcze wersję z C ale light czy jakoś tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jeszcze próbki, ale to jednorazowe użycie, więc nie wiadomo jak w większej ilości....

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...