niedziela, 6 października 2019

Ulotka Yves Rocher październik 2019

Cześć 😊

Późno, wiem, ale dopiero znalazłam u mojej mamy na stole....Zapomniała, że wyjęła je ze skrzynki.... Oferta sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Jestem ciekawa czy was coś pokusi ;) Już kiedyś taki prezent był, zauważyłam, że się powtarzają, są przewidywalni, szkoda....ciekawe co będzie w grudniu

Yves Rocher
Październik 2019
Prezentem za dowolny zakup jest Żel pod prysznic i do kąpieli 400ml 
Są też oczywiście kupony bez zielonego punktu, -40% na dowolny kosmetyk, i powiązana promocja
-40%  na 1 krem do twarzy lub serum + -40% na jeden krem lub serum = gratis w postaci serum z gamy kosmetyków które zakupił

A z tyłu przykłady zniżek z kuponami
krem +  żel pod oczy = serum

A na 1 urodziny Klubu Yves Roche za zakup od 49zł dostaniemy +100 punktów gratis


Kto się skusił na zakupy?
Mnie nie kuszą, bo niestety, ale te żele zaczęły mnie wysuszać :( A wy, który zapach wybierzecie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

22 komentarze:

  1. Tym razem, raczej odpuszczę sobie zakupy. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Poczekam na kolejną, mogłoby być coś świątecznego ;)

      Usuń
  2. Też ją mam, jeszcze nei wiem czy będę realizowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... to ja miałam inną ulotkę. Z tuszem do rzęs Sexy Pulp w prezencie. Cała reszta ofert taka sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Po tusz bym poszła, bo miałam i był świetny :)

      Usuń
  4. Wieki nic nie miałam od nich, a niedaleko w sumie mam ich sklep.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pewnie nic nie kupię, jakoś sporo już czasu nawet nie zaglądam do ich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od dawna nie zaglądałam, żele p/p zaczęły mnie wysuszać :(

      Usuń
  6. Nigdy nie mialam nic z tej marki. Nawet nie wiem czy u nas jest :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miała żelu YR, ale kiedyś dostałam na urodziny dwa zapachy - kawę i kokos, i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa promocja :) Od tej marki miałam raz tylko tusz do rzęs, ale był cudowny :) Nie wiem czy jeszcze go produkują.. Niestety nie pamiętam jak wyglądał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam tusz sexy plump chyba tak się nazywał, świetny był

      Usuń
  9. jakoś mi zawsze nie po drodze to YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie kusi to idę, a jak nie omijam szerokim łukiem haha

      Usuń
  10. Raczej rzadko coś tam kupuję, szczególnie lubię żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio wysuszały, więc raczej odpuszczę żele...

      Usuń
  11. Czy trzeba mieć ulotkę aby korzystać z promocji i co zrobić by dostawać ulotki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie, czasem ulotka przychodzi na maila. Żeby je dostawać trzeba mieć kartę YR należeć do klubu, wystarczy iść do sklepu i ją założyć :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...