czwartek, 16 kwietnia 2020

XHC Bananowy szampon i odżywka do włosów

Cześć 😊

Pytaliście mnie o serię bananową, jak pokazałam ją w nowościach, właśnie skończyłam szampon, odżywka zostało mi na 2-3 razy, więc czas na podsumowanie tego duetu.

XHC
Bananowy szampon i odżywka do włosów
od Producenta:
Odżywczy szampon do włosów wzbogacony ekstraktem z bananów przeznaczony do codziennego stosowania, szczególnie dla włosów zniszczonych i przesuszonych.
Kosmetyk delikatnie myje włosy, jednocześnie nadając im połysk i jedwabistą miękkość. Idealny dla wielbicieli kosmetyków o owocowym zapachu.

Odżywka do włosów wzbogacona ekstraktem z bananów, która natychmiastowo nawilża włosy jednocześnie ich nie obciążając. Odżywka sprawia, że włosy są miękkie i przyjemne w dotyku.

Produkty wolne od parabenów, SLES, przebadane dermatologicznie.
ode Mnie: Każda butelka po 400ml, opakowanie jest dość twarde, ale wystarczy odwrócić do góry nogami i wszystko ładnie spływa i zużywa się do końca. Zamykane na wygodne klik.
Napisy po angielsku, zanim zrobiłam zdjęcia, szampon użyłam już dwa razy i naklejka po polsku niestety się zmyła ;) Jednak dobrze była naklejona, bo nie zasłaniała napisów po angielsku, na odżywce, jak widać u góry naklejono na napisy...
Oba kosmetyki świetnie się u mnie sprawdziły, włosy są miękkie, przyjemne w dotyku. Choć odżywka nie zawsze daje radę i czasem trudno rozczesać włosy, a szampon mocno ich nie plącze.
Zapach jest świetny, ten banan cudny, wcale nie chemiczny. Bardzo miło się używa z takim zapachem, choć szampon na początku miał dziwną trochę galaretkowatą konsystencję, która uciekała z dłoni, ale kolejne mycia już były ok, a może się przyzwyczaiłam?
Mam wrażenie, że przedłużają świeżość moich włosów, z czego się cieszę.
Z lewej odzywka, z prawej szampon.
Jako duet się sprawdzają, każdy osobno też, choć odżywka przy szamponie, który bardziej plącze włosy, trochę mniej daje radę przy rozczesywaniu.

Skład:
szampon

odżywka - Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydroxyethyl Cellulose, DMDM Hydantoin, Parfum, Musa Saplentum (Banana) Fruit Extract, CI 19140, CI 15985

Jestem zadowolona z tego duetu i jak tylko wybiorę się na dłuższe trasy, jak to się wszystko uspokoi, odwiedzę Dealz i kupię inne zapachy, jest jeszcze truskawka, konopia.

Jeśli będziecie mieć okazje, polecam, koszt nie duży, bo każdy 5zł, więc nie byłabym taka zła jakby się nie sprawdziły :) A jednak nie żałuję zakupu.

Miłego popołudnia
Dorotxy 




17 komentarzy:

  1. Jak uda mi się natrafić na ten duecik, na pewno go przygarnę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są w Delaz nie wiem czy jeszcze gdzieś.

      Usuń
  2. Wlasnie sobie uświadomiłam ze nigdy nie miałam
    Bananowego kosmetyku i chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię bananowe i kokosowe, teraz mam ananasowe :)

      Usuń
  3. Nie znam. Kosmetyki o bananowych zapachach zawsze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciółka mnie zatłucze jak jej to wyślę. Ma bzika na punkcie bananowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych powinna być zadowolona :) na pewno z zapachu :)

      Usuń
  5. Tak myślałam, że się sprawdzą ;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marka jest dla mnie zupełnie nowa. Ale jeśli produkty wolne od parabenów, sls itp to ja to kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudo! Nie mam wymagających włosów, a jeżeli banan jest chemiczny a produkty dają radę (odżywka nie straszna moim kudłom!) to nic, tylko kupować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będę w Dealz to zobaczę na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...