sobota, 11 kwietnia 2020

Cathy Kelly * Zaczęło się w Paryżu

Cześć 😊 

Nie miałam w planie tej książki, ale skoro już ją mam to przeczytałam. Mam ją z biblioteki jeszcze z końca lutego, miałam już oddać, ale zdarzyło się pandemia i wszystko pozamykali. Mam jeszcze jedną strasznie grubą, może zdążę przeczytać, póki co wzięłam małą i cienką ;)

Cathy Kelly
Zaczęło się w Paryżu
Tył książki:
ode Mnie: Jak już pisałam książkę mam przez przypadek z biblioteki. Jest dość gruba, ale szybko się ją czyta, bo wciąga, oczywiście jeśli macie czas ;) Mnie ostatnio go trochę brakuje...

W książce opisane są losy trzech rodzin, ich losy przeplatają się także z innymi bohaterami. Jednak głównym wątkiem jest ślub i wesele Kathy i Michaela, co łączy wiele osób.
A wszystko zaczyna się w Paryżu, na końcu książki dowiemy się dlaczego akurat tam :)

Dwie siostry i Kathy to przyjaciółki od dawna, choć drogi sióstr się trochę rozeszły, wszystko przez mężczyznę...... Jednak takie więzi są silne i nie tak łatwo je zerwać, choć można ostro naciągnąć ;)

Książka ciekawie napisane, fajnie połączone wątki i dialogi. Lekkim piórem pisana.
Wcześniej nie znałam autorki, ale fajnie było ją poznać i mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś przeczytać i zobaczyć czy inne też są fajnie pisane.

Jeśli lubicie lekkie obyczajówki, z ciekawym zakończeniem to wam ją polecam :)

Zdrowych, Spokojnych Świąt w domu :*
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Takie lekkie historie czasem są bardzo potrzebne. Będę miała tę książkę na uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz takie lekkie historie są przydatne, zwłaszcza podczas postoju w kolejkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie tego typu książki wiec myśle ze mi by sie spodobało

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być lekka i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe, że w wolnej chwili się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami lubię oderwać się od kryminałów na rzecz obyczajówek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...