czwartek, 30 kwietnia 2020

BYPHASSE Face Nawilżajaca mgiełka do twarzy i płyn micelarny do demakijażu

Cześć 😊

Mam chwilę i mam nadzieję, że dziś napiszę ten post. Jeśli zaglądacie do mnie na ig wiecie, że łatwo ostatnio nie mam, jednak staram się walczyć i nie trafić do szpitala... Jednak teraz chciałabym wam napisać o ciekawym duecie. Kolejny duet kupiony przypadkiem, ten w drogerii na targach w zeszłym roku.

Byphasse Face
Nawilżająca mgiełka do twarzy
Płyn micelarny do demakijażu
od Producenta:
Rodzaj skóry: Do skóry mieszanej i tłustej
Odświeżająca i nawilżająca mgiełka do twarzy z ekstraktem z oczaru wirginijskiego i kwiatu pomarańczy - kombinacja dla skóry tłustej. Pomaga utrzymać makijaż na dłużej
Efekt: Nawodniona skóra, z orzeźwiającym efektem. Idealny do skóry czystej.
Zalety produktu:
• Nawilża i odświeża czystą skórę.
• Bez alkoholu, silikonów, parabenów.
• Formuła z elementami naturalnymi.
• Do skóry mieszanej i tłustej.

Poznaj najnowszy kosmetyk uznanej hiszpańskiej firmy Byphasse - płyn micelarny. Myje on skórę delikatnie i dokładnie, nie naruszając bariery lipidowej skóry. Myje on skórę delikatnie i dokładnie, nie naruszając bariery lipidowej skóry. Głównym składnikiem płynu micelarnego są micele, czyli małe cząstki powierzchniowo czynne. Zewnętrzne cząsteczki tworzące micele mają własności przyciągają wodę, natomiast cząsteczki tworzące wnętrze miceli odpychają wodę, ale dobrze łączą się z tłuszczami. To sprawia, że micele z niesamowitą łatwością usuwają z twarzy wszelkie zabrudzenia. Ten rewelacyjny płyn micelarny głęboko i skutecznie oczyszcza skórę i usuwa makijaż. Dzięki odpowiedniej kompozycji składników może zastąpić mleczko kosmetyczne oraz żele do mycia twarzy. Płyn micelarny Byphssse nie zawiera mydła, barwników i parabenów. Nie uczula i nie podrażnia, a jego formuła dostosowana jest dla najbardziej wrażliwej skóry. 

ode Mnie: Jako, że na opakowaniu tłumaczenie było bardzo niewyraźne, opis jest ze strony drogerii Vica :) tam znajdziecie ten duet. 
Kupiłam go spontanicznie, płyn micelarny był gratis, stwierdziłam, że spróbuje. Dość długo musiały czekać na swoją kolej i powiem wam, ze było warto.
Mgiełka jest różana, mi akurat ten zapach nie przeszkadza w kosmetykach jeśli jest taki delikatny jak tutaj. Pojemność to 150ml i zakończone sprayem, który bardzo lubię
Dobrze działa na moją skórę, nawilża, odświeża, spray dobrze działa, dając dobrą dawkę mgiełki.
Płyn micelarny ma 100ml i był gratis do mgiełki. Spisywał się świetnie, dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia cery ani oczu. jedyny minus to zamknięcie typu press, po prostu cieknie po opakowaniu, dlatego odkręcam cały korek i tak nabieram na wacik.
Z duetu jestem zadowolona i cieszę się, że spontaniczny zakup mi się sprawdził, jeśli będzie okazja to znów go kupię.



Skład:

Zostało mi jeszcze trochę micela, wszystko przez to, że teraz się nie maluję, bo i po co ;) ale mgiełka zużyta i wykorzystuję opakowanie, do toniku bez spraya :)



Może mieliście któryś z tych kosmetyków? Jak się u was spisywały?



Miłego weekendowania
Dorotxy



9 komentarzy:

  1. Nie kojarzę tej marki, dobrze że się sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę mgiełkę i również bardzo się dobrze u mnie sprawdziła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków i chyba dopiero pierwszy raz o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej mgiełki - kompletnie! Fajne połączenie - oczar, pomarańcza i zapach róży ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie znam tej firmy. Chociaż chyba kojarzę jak to kupowałaś... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś mi się obiła o oczy ta marka ale nic nie miałam, dobrze wiedzieć że się sprawdziła to będzie mi się dobrze kojarzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...