czwartek, 23 kwietnia 2020

Avon * Kojący balsam do ciała z olejem konopnym

Cześć 😊

Dwa kosmetyki, z których mogę mieć zapasy, a i tak szybciej schodzi? Oczywiście pielęgnacja pod prysznic o po nim, czyli balsamy. Przez to siedzenie w domu, ciepło za oknem, moja skóra wariuje i się wysusza znów, dlatego potrzebuję więcej nawilżenia. Ostatnio zamówiłam nowość w Avonie i jako, że już się skończył napiszę wam kilka słów o nim :)

Avon
Kojący balsam do ciała z olejem konopnym
od Producenta: 
Olej z konopi Cannabis Sativa - olej z nasion konopi siewnych
Dba o równowagę skóry i nawilża, by wydobyć piękno.
Jest bogaty w kojące, redukujące zaczerwienienia skóry kwasy tłuszczowe omega
Nadaje skórze gładkość i zapewnia jej komfort.

ode Mnie: Balsam w wygodnej tubie, 150ml. Zużyłam do końca, choć pod koniec przecięłam i resztę wyjęłam, dużo nie zostało, więc ładnie schodzi. 
Konsystencja lekka, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, można się zaraz ubrać.
Dobrze nawilża i koi, nie wiem jak z zaczerwienienia, bo ich nie mam.
Fajny. lekki balsam, a jednocześnie dobrze nawilża i wygładza. O przyjemnym, delikatnym zapachu, który tylko lekko czuć przy nakładaniu.

Skład:

Jestem zadowolona, że się na niego skusiłam, bo to fajny balsam, szkoda tylko, że już się skończył ;) Jak na 150ml był całkiem wydajny.

Skusił się ktoś z was? Z tej serii jest jeszcze krem do twarzy na dzień oraz olejek do oczyszczania twarzy. Może kupię jeszcze krem, ale póki co mam zapasy, które zużywam :)

Polecam ten balsam, przyjemny i dobry na wiosnę/lato, na bardzo suchą skórę może być ciut za słaby.

Miłego popołudnia
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. U mnie kosmetyki tej marki się nie spawdzają,wiec już dawno niczego od nich nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kosmetyków z Avon nie miała już od baaardzo dawno

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam olejek do mycia twarzy z tej serii, jestem w połowie używania, całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam , musze zovaczyc czy u nas jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że skłądnika jest niewiele :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty z olejkiem konopnym a balsam jak lekki i nawilża to pewniebym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz moje zapasy kremów do rak schodzą jeszcze szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuu lubię konopne kosmetyki :D pod warunkiem, ze więcje go jest w skłądzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. skład mnie nie przekonuje, w ogóle pielęgnacja avon to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że przyjemny, tylko szkoda że tak mało konopi w konopi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam z nim do czynienia. Ja też aktywnie zużywam balsamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...