wtorek, 9 czerwca 2020

Karolina Wójciak * To będzie nasza tajemnica

Cześć 😊

To moja druga po Wyrok, książka autorki. Tamta mnie wciągnęła, dlatego wiedziałam, że na pewno ta też. Długo mi z nią zeszło, ale tak to jest jak wolę się wyspać niż siedzieć po nocy i czytać ;) a w dzień mało czasu.... Mogliby do książek dokładać gratis trochę czasu 😂

Karolina Wójciak
To będzie nasza tajemnica
Tył książki:
ode Mnie: Książka opisuje losy Tymka i Ady, nie są one powiązane tak jak wam się wydaje, bo na pewno sobie już coś wyobrażacie ;) Jednak dowiecie się z książki czy mieliście rację.


Autorka najpierw zrzuca na nas bombę, zaciekawia, a za chwilę zaczyna spokojnie opisywać losy Tymka i Ady, ich przeżycia, myśli i miłości, albo ich brak. Na początku mnie nie wciągnęła, dopiero później, a jak w końcu zaczęło się dziać romansowo to już chciałam jak najszybciej przeczytać by wiedzieć jak się skończy.

Jako, że nie jest to pierwsza moja przeczytana książka autorki, wiedziałam, że zakończenie nie będzie oczywiste. W opowieść wkręcony jest wątek sąsiadki, który przewidziałam jak się skończy, ale nie sądziłam, że aż tak. Przejrzałam motywy matki, ale o reszcie nie pomyślałam, że tak to się rozegra.

Nie było wielkiego opadu szczęki jak przy pierwszej książce, ale to kawał dobrej książki, zakończenie zaskakujące i z całego serca wam ją polecam, jak lubicie książki, które was zaskakują.

Nic nie jest tak jak się wydaje, niby raz, a jednak jest i kolejny, tajemnica niestety jest u osoby nie godnej zaufania, tak to się niestety kończy, jak zawładną nami namiętności a nie rozum. Czy było warto? Sami oceńcie.

A teraz "taka mała ciekawostka", jak to lubi mówić Karolina Wójciak na insta story 😁 załączam wam fragment i ciekawa jestem jaką literówkę tam znajdziecie, czy w ogóle znajdziecie ;) Ja z reguły nie zwracam na to uwagi jeśli jest raz tak jak tu, bo niestety w niektórych książkach zdarza się tego masa, a tu autorka czyta po kilka razy i poprawia, ale coś jednak przeoczyła ;)


Ja mam jeszcze jedną książkę, ale robię sobie małą przerwę i poczytam coś innego, by znów wrócić i zachwycić się książką tak by znów opadła mi szczęka ;)
Czytaliście którąś książkę, może tą? Zrobiła na was wrażenie?

Nie macie wrażenia, że przydałaby się kolejna część? Choćby o Tymku? Czy ona go dorwie, czy jednak odpuści?

Jeśli macie ochotę kupić i przeczytać, to można ją dostać na stronie autorki, można się z nią skontaktować na Instagramie, lub kupić na Tania książka :)

Miłego wieczoru
Dorotxy



3 komentarze:

  1. Kochana przyznaje otwarcie, że strasznie zazdroszczę Ci lektury tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam ci ją przeczytać, dobre promocje są na nią :)

      Usuń
  2. Chętnie poszukam książek tej autorki w mojej bibliotece :) Chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...