czwartek, 16 lipca 2020

Aleksandra Tyl * Aleja bzów i Szczęście pachnie bzem

Cześć 😊

Kolejne książki za mną, tym razem w dwóch tomach. Jedne książki mnie wciągają od początku inne nie, tak wciąga i trzyma do końca ;)

Aleksandra Tyl
Aleja bzów
Szczęście pachnie bzem
Tył książek:


ode Mnie: Kolejna lekka książka, która wciąga czytelnika od początku.
Główną bohaterką jest Izabela, młoda, samotna dziennikarka. Odkąd nagle wyjeżdża jej przyjaciółka, zostaje jeszcze bardziej sama, ale dzięki temu poznaje sąsiadkę, gdy zbiła jej się szyba.
Jej problemy były ogromne, jednak nie były większe niż sąsiadki...
Pomaga Monice, potrąca psa, dzięki temu poznaje jego właściciela, który kupił pałac, w którym mieszka babcia Izy, ta musi się wyprowadzić....i tu zaczyna się robić ciekawie.
Czy babcia się wyprowadzi? Czy Morawski okaże się spoko gościem, a może jednak będzie pod górkę? A jaką rolę odegra Krzysztof wracający z USA?
Tego wszystkiego dowiecie się z pierwszej części - Aleja Bzów

A w drugiej części poznamy dalsze losy znanych nam bohaterów. Nie obejdzie się bez dramatu, płaczu i śmiechu.
Zaskakujące jak dwoje ludzi, którzy sobie ufają nie umieją rozmawiać, jedna z nich zaufa głupiej plotce i pociągnie to w zaskakujący sposób. Zamiast spokojnie, bez emocji porozmawiać, woli się zaciąć i stracić cenny czas, który mogli spędzać szczęśliwie razem. Jednak czy się dogadają to już sami przeczytacie.

Monika z Oliwką poleciały na operację, czy wrócą razem, czy wróci tylko jedna? Gdzie w tym wszystkim nagle Dariusz?

Książki bardzo dobrze i szybko się czyta, miałam takie wrażenie, że bohaterzy są gdzieś obok, jakbym była obserwatorem ich życia, film oglądała? Moment i przeczytałam. I aż mi żal, ze już się skończyło.
Ciekawe zakończenie, nie wpadłam na to, kim będzie kobieta, do której Iza pójdzie z kawą i obejrzą razem wschód słońca :) Miłe zaskoczenie :)

Czytaliście coś autorki? Coś szczególnie polecacie? 
To moje pierwsze spotkanie z autorką, ale myślę, że nie ostatnie.

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Poznawanie twórczości tej autorki jeszcze przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że inne książki też mnie zaciekawią :)

      Usuń
  2. Nie kojarzę nazwiska autorki. Na razie jestem zaczytana w kryminałach pana Chmielarza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze żadnej powieści tej autorki. Takie lekkie książki idealnie nadadzą na się na urlop :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...