piątek, 30 października 2020

Anna Langner * Nie byłaś grzeczna w tym roku

Cześć 😊

Moja pierwsza w tym sezonie świąteczna książka :) Autorkę już znam, dobrze mi się czytało poprzednie książki, więc miałam nadzieje, ze ta też będzie warta mojego czasu. Książka od Wydawnictwo Kobiece

 

Anna Langner

Nie byłaś grzeczna w tym roku

Tył książki: na moim egzemplarzu są polecenia, a opis wrzucam z Lubimyczytać

Dorota jest spokojną dziewczyną, która ledwo wiąże koniec z końcem. Gdy kończy pracę w kawiarni i zrzuca skromny uniform, zaczyna swoje drugie życie. Wieczorami staje się Mademoiselle D. – bohaterką serwisu z seks-kamerkami. Ma oddane grono fanów, przed którymi występuje w kusej bieliźnie, flirtuje, wymienia pikantne wiadomości. Ma jeden warunek: żadnego pokazywania twarzy i spotkań w realu.
Jest jeszcze on – denerwujący i głośny sąsiad z budynku naprzeciwko. Ciągłe imprezy i przechadzające się po jego balkonie pijane dziewczyny działają Dorocie na nerwy. Na pierwszy rzut oka Norbert to nadziany, zarozumiały typ, który lubi się ostro zabawić. On, tak samo jak Dorota, ma jednak swoje drugie oblicze, które skrywa przed całym światem.
Gdy zbliżają się święta, przypadek sprawia, że tych dwoje poznaje się w dość niemiłych okolicznościach. Kilkanaście dni później, mimo sprzeciwu obu stron, los ponownie pcha ich sobie w ramiona. Wygląda na to, że Boże Narodzenie będą musieli spędzić wspólnie. W powietrzu wisi katastrofa, ale kto wie, może uda się jej uniknąć? Przecież w święta wszystko jest możliwe.

ode Mnie: Już to, że główną bohaterką jest moja imienniczka mi się podoba 😍 Moje imię rzadko jest wykorzystywane w książkach.

Dorota prowadzi podwójne życie, myśli, że dobrze się z tym kryje i nikt nie wie, ale czy na pewno? A może jednak ktoś wie...

Książkę czytało mi się dobrze, od początku, wciągająca na maxa. Dobrze napisana, nie jest przewidywalna i za to duży plus. Taka z lekkim dreszczykiem wręcz z dozą tajemniczości.

Myślicie, że spotkanie niegrzecznego klienta, z jeszcze bardziej niegrzeczną, żeby nie powiedzieć chamską ;) dziewczyną, zmieni coś w życiu Doroty? Niby nie, a jednak. Zycie toczy się wokół domu, kawiarni i Krzysia. Wieczorem jest niegrzeczną dziewczyną, która zarabia na sekskamerkach, zarabia sporo, dzięki prywatnym czatom, ale czy o to jej chodziło? Czy zrozumie czego tak na prawdę chcę? Święta to magiczny czas i dla Doroty taki się okażę, choć nie obędzie się bez smutku. Pojawia się też Święty Mikołaj ;)

Jest to trzecia książka tej autorki i myślę, że nie ostatnia. Wcześniejsze Zniszcz mnie i Napraw mnie były równie świetne i wciągające. Serdecznie wam te książki polecam.

Książka lekka, w duchu świątecznym, ale przy niej się też pośmiejecie, przerazicie, wzruszycie i zasmucicie. Cała paleta emocji. Idealna na święta.

Jak książka się skończyła, miałam takie uczucie żalu, że to już koniec, przywiązałam się do bohaterów, no i nie wyjaśniło się nic z rodzicami Norberta, a szkoda.


Miłego wieczoru, Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Jak o dziwkach to mnie to nie interesuje, za bardzo ten temat mnie smuci, zwłaszcza teraz gdy wiele kobiet podąża złą drogą. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz pojęcia, i nigdzie nie napisałam, że to o dziwkach.....

      Usuń
  2. Książka dostarcza wielu różnorodnych emocji, a takie lubię. Będę się za nią rozglądać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle, ze ta książka by mnie zaciekawiła ;) ja już nie pamietam kiedy ostatnio czytałam książkę w której było koje imię ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje imię też rzadko wykorzystywane ;) Książkę warto przeczytać.

      Usuń
  4. Mogłaby mi się spodobać. Fajna na długi, jesienny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...