środa, 4 listopada 2020

Artur Kawka, Monika Wysocka * Usta mordercy

Cześć 😊

Miało być denko i nowości, ale niestety nie czułam się ostatnio najlepiej i w ogóle nie odpalałam kompa, to będzie dziś książka, na którą miałam tylko siły i umilała mi czas. Tym razem coś innego od Wydawnictwo Oficynka.

Artur Kawka, Monika Wysocka 

Usta mordercy

Tył książki:
ode Mnie: Historia, która wciąga od początku, no może nie od pierwszego rozdziału.

Na początku myślałam, ale o co chodzi? I powiem wam, że gdzieś z tylu głowy, że tę historię już znam, ale czy potoczy się podobnie czy jednak to nie tak jak myślę?

Trochę rozproszyła mnie szeroka, za szeroka rozpisana historia rodzinna, nie podobały mi się opisy, za dużo ich i można było to skrócić.

Najbardziej zapamiętałam trzy postaci - panią prokurator Ceban, podkomisarza Macieja Krupińskiego i majora Toma Wilmowskiego. Dobrze rozpisane, dające się zapamiętać od razu w gąszczu wielu nazwisk, w których można się pogubić. 

Podobało mi się, że morderstwa były nie tylko w Polsce, to dało ciekawy obraz sytuacji. Ciekawe połączenie policji, tajnych służb i tego, jak walczy się o rodzinę.

Książkę czyta się szybko, pomimo, że jest 442. Dla mnie to taki kryminał z sensacją, z motywem obyczajowym. Taka przeplatanka i to lubię, nie ma tylko krwi, kości, strzelaniny, trup nie ściele się gęsto. Choć po tytule spodziewałam się czegoś innego, jednak nie jestem zawiedziona. Podobała mi się, taka inna z tego co ostatnio czytałam.

Jeśli lubicie powieści, które wywołają u was różne emocje, to polecam tą. A może już ją czytaliście? Jak wrażenia?

Miłego wieczoru, Dorotxy






6 komentarzy:

  1. Tematyka w moim stylu. Chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie emocje w książce są bardzo ważne, więc chętnie po nią sięgnę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jest "przeplatanka". Myślę, że by mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...