środa, 12 czerwca 2013

Listonosz zadzwonił dwa razy....

Witam Was :)
Słonko pięknie świeci i ma być coraz cieplej :)
Wczoraj i do mnie doszły próbki z akcji Love Me Green





A dziś przyszła wygrana w rozdaniu u Lakierowe Love


Wszystko dobrze zapakowane, pozabezpieczane dotarło w nienaruszonym stanie. Dodatkowo dostałam jeszcze Lawendowy olejek do skórek i paznokci Avon - nie miałam takiego olejku, więc tym bardziej jestem ciekawa co mi zrobi ;) 
Lawendowy zapach bardzo lubię i ten w żelu i mydełku też mi się spodobał. 
Zrobiłam dziś delikatny mani z użyciem wygranego lakieru  i flexem ;) Ciężko było uchwycić efekt, ale jakoś dało radę. Jutro Wam pokażę :)

Miłego wieczorka :)
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. O nawet nie wiedziałam o tej aukcji z próbkami- dzieki za info- chyba tez skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmarnowałam cały zapas folii bąbelkowej, ale jak widać warto było. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej:)Mi nigdy nie udało się nic wygrać Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też długo czekałam na wygraną....i ty się doczekasz :) powodzenia

      Usuń
  4. Super zdobycze:) Dobrze, ze wreszcie próbki dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, bo już myślałam, że nie dotrą ;)

      Usuń
  5. Ciekawe zdobycze :) nie ma co :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...