wtorek, 23 sierpnia 2016

Floslek Skoncentrowany krem ujędrniający biust

Witajcie :))

Gdzie te zapowiadane upały? Myślałam, że będę musiała dziś odpalić wiatrak, bo biedny stoi i się kurzy tylko ;) a tu lipa, chłodek i deszcz popadał.... Miałam nadzieję na ładniejsze zakończenie lata i ładny początek września, coś się nie zapowiada....
Dziś kilka słów o kremie do biustu, bo dopiero ogarnęłam zdjęcia na wyzwanie TC, pogoda dziś nie dopisała, ale nie było tak źle, więc ciemne nie wyszły ;)

Floslek
Skoncentrowany krem ujędrniający biust
od Producenta: 
ode Mnie: Krem zamknięty w 125ml tubę z zamykaniem na klik. Niestety na tubie nie ma składu. Na stronie producenta widzę na zdjęciu obok tuby kartonik, więc może jest na nim. Mój egzemplarz mam z gazety, więc może tam sobie kartonik darowali ;) Skład wkleję Wam ze strony.
Przyjemna konsystencja kremu, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, nie za szybko, zdążymy łagodnie go w biust wmasować.
Jestem bardzo z niego zadowolona, poprzednio miałam z Avonu i mnie rozczarował, a ten pozytywnie zaskoczył. Nie ma cudów, ale widzę, że skóra jest ujędrniona, biust pełniejszy - wymodelowany i nawilżony. Skóra jest napięta.
Krem się wchłania w całości i nie zostawia tłustej warstwy.
Używam go już jakieś 2 miesiące i powoli dobija końca, jest bardzo wydajny. 
Zapach jest delikatny, choć przyjemny, ale nie czuć go za specjalnie przy nakładaniu.

Skład: Aqua, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Glycerin, Hydrogenated Polyisobutene, Anemarrhena Asphodeloides Root Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Methylsilanol Hydroxyproline Aspartate, Jania Rubens Extract, Oleth-5, Methylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Decylene Glycol.

Jaki możecie polecić jeszcze krem do biustu? A z tego jesteście równie zadowolone jak ja?
Miłego wieczora
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. słyszałam o nim sporo dobrego. Skład ma całkiem neizły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Godny uwagi i fajnie że się wchłania w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam takich produktów i w sumie jestem ciekawa działania.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam kremu do biustu;) ten wydaje się być ciekawy i może kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nic nie polecę,bo nie mam biustu haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam ostatnio tego typu krem, ale jeszcze nie miałam okazji używać.. muszę się za niego zabrać, może fajnie się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zaopatrzyć w podobny kremik. Ten mnie zbytnio nie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego kremu. Czuję się skuszona ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten krem i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem zadowolona z tego kremu, moja skóra świetnie po nim wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...