niedziela, 26 sierpnia 2018

Małgorzata J.Kursa * Wiedźmy na gigancie

Cześć Wam 😊

Kolejna książka od Wydawnictwa Lucky, którą sama wybrałam, zaintrygował mnie tytuł i opis, który przeczytałam i zapomniałam, dzięki temu się nim nie sugerowałam i czytałam bez myślenia co tam się wydarzy. A tytuł przyznacie, bardzo zachęcający :)

Małgorzata J.Kursa
Wiedźmy na gigancie
Tył książki:

ode Mnie: Książka na początku mnie nie wciągnęła, a wręcz rozproszyła opisem wszystkich bohaterów. Strasznie tego nie lubię i staram się omijać, bo wolę sama odkrywać kolejnych bohaterów i to kim są i co robią :) Dlatego takie opisy powinny być umieszczane na końcu książki, kto chce i lubi zajrzy, a kto nie, to nie będzie go od początku to rozpraszało.

Tytułowe wiedźmy to Tercet Egzotyczny :) czyli kobiety prowadzące agencje literacką. Trzy sympatyczne, mówiące w swoim języku ;) lubiące głośno rozmawiać, czy się pokłócić kobiety, które uspokaja mężczyzna - Sekretarek. Jest jeszcze pies, który od razu akceptuje kolejną, nową wiedźmę.
Wszystko toczy się w środowisku pisarzy, agencji literackiej łącznie z pierogami i słodkościami  w tle.
Zaczyna się dziać, gdy niedoceniony, początkujący autor, strasznie zadufany w sobie, nie dostał tego czego chciał od Wiedźm....idzie z nimi na wojne i nie przebiera w środkach.....
najgorzej, że ucierpią na tym inni, a Wiedźmy i Sekretarek pomogą w rozwiązaniu zagadki smacznych muffinek.
Żałuje, że książka się skończyła, bardzo chciałabym jeszcze poznać dalsze losy bohaterów, a tak na prawdę chciałabym poznać Wiedźmy i sekretarka w realu :)) 
Fajnie opisani bohaterowie, ciekawe dialogi i wymyślne słowa. Dobrze się ją czyta, choć początek był dla mnie trudny to później mnie wciągnęła, i jak nie miałam chwili żeby do niej wrócić to byłam zła ;)
Polecam ją jak najbardziej i czekam na kolejną część :)))

Mieliście okazje już ją czytać? Was też wciągnęła?

Miłego początku tygodnia
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Czasami początki są trudne do przejścia, a jak poznamy dobrze bohaterów to nie możemy się od nich oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Przepraszam za zamieszanie. Sekretarek jest moim ulubieńcem. Choć Wiedźmy też niczego sobie, bardzo przypadł mi do gustu ich humor

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...