piątek, 29 marca 2019

Cien Kremowy żel i żel - peeling pod prysznic

Cześć 😊

Jakiś czas temu skorzystałam z promocji w Lidlu na serię Cien, dziś opowiem wam o dwóch produktach, które mam na wykończeniu. Fajnie, że była taka promocja i można spróbować coś co wydaje się fajne, ale czy było?

Cien
Kremowy żel do mycia ciała, odżywienie z olejkiem babassu
Wygładzający żel-peeling do mycia ciała, odżywienie z zieloną herbatą
od Producenta:
Kremowy żel
Żel-peeling
ode Mnie: Fajne, kolorowe opakowania, które przyciągają wzrok. Zwłaszcza tych spragnionych wiosny :) Na opakowaniu wszelkie informacje, tuby po 200ml zamykane na klik. Powiedzmy, że wygodne rozwiązanie, bo tuby jednak lepiej z balsamem czy mleczkiem.... 

Kremowy żel, rzeczywiście jest kremowy, ale jakoś nie jestem z niego zadowolona, choć kremowe żele lubię. Tak mi się jakoś maział po ciele, mało się pieni, gdzieś mi się szybko zużywa, jakby wchłaniał się w rękawice ;) Miłością się zapałałam, jest ok, ale nie na powtórkę. Fajnie, że spróbowałam, ale więcej nie kupię.
Ważne, że nie wysusza, bardzo fajnie, kremowo pachnie. Są plusy i minusy.

Żel-peeling polubiłam bardziej. Fajnie współgra z moją rękawicą, przyjemnie, nie za mocno drapie. Nie wysusza, zostawia skórę tak miło wygładzoną, przyjemny delikatny zapach, taki trawiasty, ale delikatny. Na niego chętnie skuszę się ponownie. 
Ma przyjemne, drobinki, używam też do peelingu dłoni.



Skład:
Kremowy żel
żel-peeling





A wy skorzystaliście z promocji? Żele wam podpasowały czy nie koniecznie?

Jeśli jeszcze nie oddaliście głosu w plebiscycie Gala Twórców, zapraszam do głosowanie na mnie  w kategorii Zdrowie i uroda, głosowanie przez fb Serdecznie dziękuję za poświęconą chwilę i oddany głos 💙 https://galatworcow.pl/tworcy/zdrowie-uroda/




Miłego wieczoru
Dorotxy




11 komentarzy:

  1. Raczej nie używam tych kosmetyków, moja skóra jest bardzo kapryśna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej też się zdarza, ale krzywdy nie zrobiły :)

      Usuń
  2. Z promocji niestety nie skorzystałam, ponieważ nie mam w pobliżu Lidla :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel peeling i jest taki sobie - trochę za słabo się pieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to mi mocno nie przeszkadza, bo fajnie drapie ;)

      Usuń
  4. Ja się chyba skuszę na żel peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też biorę udział w tej Gali Twórców:)A robiłam zakupy na tej promocji. Ale kupiłam maseczki i kremy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam żel peeling ale za słabo drapie,nie ma pianki,buu...jedynie zapach go ratuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...