czwartek, 7 maja 2020

Nowości, paczki, książki, zakupy kwietnia 2020*

Cześć 😊

Ubyło mi sporo, ale i przybyło 😂 choć najwięcej pielęgnacji, która u mnie szybko schodzi, więc niby dużo, a jednak nie tak źle. I tylko dwa dodatki do gazet, żadnej książki, tylko jedna do recenzji, o której niebawem. Prawie wszystkie zakupy są online. A najlepsze, że są dwie szminki, których i tak nie mogę używać ze względu na maseczki....

Notino
Szukałam pasty do zębów dla córki, bo jej się kończyła, a tam gdzie zwykle zamawiam była niedostępna, no i wpadł balsam do ciała, który dawno chciałam już wypróbować Vaseline, a przy okazji mini opakowanie balsamu Ziaja i powiem wam, że już zużyty i mogłabym kupić duże opakowanie. No i kusiła szminka z Essence :) 
To były moje pierwsze zakupy online odkąd #siedżwdomu

Drogeria Wispol
Tu zakupy zrobiłam, bo mojej pasty mi brakowało, a ciężko ją upolować poza Hebe....no i brałam żel do prania, więc dodatkowo zapakowałam szampon, mydło o super zapachu i krem ślimakowy do twarzy. Jako, że mam smarta, zamówiłam to na allegro, fajnie, że drogeria tam ma konto :)

Avon
Nowy żel pod prysznic, fajnie pachnie, balsam bananowy zachęcona zapachem duetu do włosów. Dwie szminki, które zakosiła mi mama 😂 Olejek w sprayu miałam wieki temu, więc tak z sentymentu i ulubione spraye do stóp, w nowym wakacyjnym ananasowym zapachu.

Allegro
Tu to trafiłam przez przypadek, ale powiem wam, że nie od razu wrzuciłam do koszyka, a jak już tam wpadły to też od razu nie kupiłam, myślałam, myślałam, aż w końcu kupiłam, bo nic na ich temat konkretnego w sieci nie znalazłam. Póki co zaczęłam używać balsam pierwszy z lewej i jest całkiem do rzeczy, a obok żel to raczej taka galaretka pod prysznic, też przyjemna. Reszta czeka.

Carefour
To przypadkowe zakupy przy nadrabianiu niektórych zapasów spożywczych, takie duże pojemności za szalone 4,99 to wzięłam i nie żałuje, jeden już używam.

Superpharm
Kolejny sklep oferował darmową wysyłkę, to zrobiłam prezent koleżance :) No i do mnie się też kilka rzeczy przyplątało 😂 Neutrogene chwaliła przyjaciółka, Lirene tonik i hydrolat ostatnio widzę dużo na insta, to sama spróbuje, szminka, no cóż była w dobrej promocji około dychy i fajny kolor Maybelline 320 steamy rose, a że z córką kochamy Minionki ....

Hebe

W końcu miała Ziaje dostępną i w promocji, trzeba było zapas uzupełnić, jako, że ostatnio farba nie spełniła moich oczekiwań wzięłam inne na wypróbowanie, też były w promocji tak jak i lakiery. I dodatkowo dostałam próbki, fajnie, że trzy i tego samego, porządnie przetestuje krem.

Dodatki do gazet
Tu nie zaszalałam, Party z mini żelem, dawno go nie miałam, bo kupiłam raz i mnie wysuszał, zobaczymy czy nadal to robi. Zwierciadło z szamponem, bo obie z córką lubimy i już jest w użyciu.

Wszystko przez smarta i darmowe dostawy, człowiek wchodzi tak popatrzeć a później się kusi, bo coś potrzebuje, a coś wpada nie planowane, bo jest jakiś limit cenowy i tak później wychodzi. Póki co z maju jeszcze nic nie zamówiłam i nie kupiłam, nawet gazety z dodatkiem, póki co nic mi nie potrzeba :)
Jak u was zakupy? Mniej czy więcej?

Miłego wieczora
Dorotxy

26 komentarzy:

  1. Bardzo lubię farby do włosów z Palette :) Sama używam E20, jest ona z rozjaśniaczem i daje radę na moje ciemne odrosty :)
    Miałam okazję wąchać mgiełkę od Avon z serii z hibiskusem - pachnie mega ładnie! Może skuszę się i na żel. CO do szminek to są okej. Utrzymują się raczej krótko, ale mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że farba się u mnie sprawdzi :)

      Usuń
  2. U mnie w kwietniu bardzo skromne zakupy też przez allegro wpadły :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba u mnie mniej zakupów, ale co do szminek to ja tez kupiłam, i nawet raz wychodząc na miasto z rozpędu usta pomalowałam i się z siebie zaczęłam śmiać, bo przecież maseczkę zakładałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niech już odpuszczą z tymi maseczkami :)

      Usuń
  4. Niezłe zakupy ;) U mnie z kosmetycznych ostatnio tylko szampon ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych nowości :) jak będę kiedyś Carefour to zerknę na ofertę kosmetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest słaby wybór, ale czasem można coś znaleźć :)

      Usuń
  6. Jedyne co stosowałam to ten płyn ziaji intima. Te żele z Allegro maja ładne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :) też wzięłam Zwierciadło, ale z żelem do hig. intymniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem Twoich zdobyczy kochana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ciekawych nowości. Większości z nich nie znam :) miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hydrolat-tonik chabrowy z Lirene mnie zainteresował :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Victoria's Secret super! A kremu ze ślimakiem już próbowałaś? Ja już się do niego dobrałam, całkiem spoko po pierwszym razie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy te balsamy z allegro to nie przypadkiem Victoria Secret's? Albo coś wzorowane na tę firmę? Bo jakiś czas temu chciałam sobie zamówić mgiełki do ciała właśnie z tej firmy. U mnie pielęgnacja też idzie jak woda - szczególnie płyny i żele do kąpieli! Matko, ile ja tego zużywam!
    Jestem bardzo ciekawa twojej opinii odnośnie Neutronegy Hydro Boost - już od kilku osób słyszałam, że jest naprawdę fajna.
    Ja chciałam do testów kupić nowe szminki z Glam Shopu, ale się powstrzymałam. Bo przecież ja całe dnie w maseczkach teraz chodzę :D Te lakiery z Nees mają genialne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hydrolat z chabru mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy uzupełnianiu zawsze coś dodatkowego wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...