poniedziałek, 11 maja 2020

PUPA * Krem BB * 002 Sand

Cześć 😊

Za oknem pada, aż miło, choć wiatr głowę urywa ;) Skończył mi się krem i wyjęłam krem BB, na który zrobiłam zimową przerwę. Nie długą, bo jak wiecie zimy szczególnie zimnej nie było. Napiszę wam o nim kilka moich odczuć, bo może ktoś z was szuka, albo myśli o nim?

PUPA
Krem BB + primer
002 Sand
od Producenta:
ode Mnie: Krem bb znalazłam w sklepie internetowym w promocji i jakoś tak spontanicznie go kupiłam, bo szukałam jakiegoś kremu BB. Wybrałam go, bo jest do cery tłustej, ma spf i dodatkowo ma bazę. Ciekawe zestawienie.
Krem zapakowany w kartonik, na którym jest naklejka po polsku. Tubka też jest zabezpieczona sreberkiem.
Jak zaczęłam używać było jeszcze ciepło i jak jest tak bardzo ciepło to mat się długo nie utrzymuje, trzeba częściej ściągać sebum i przypudrować.
Jak robi się chłodniej dłużej daje radę i dłużej się nie świecę.
Krem mnie nie zapchał, ma słabe krycie, ale nie oczekuje większego po takim kremie. Odcień jest ciemny i takie są dla mnie dobre.
Zapach jest dziwny, ale czuć go tylko przez chwilę przy nakładaniu, więc mi to nie przeszkadza. 


Dobrze rozprowadza się na buzi, kolor ładnie stapia się z cerą, nic się nie odcina. Daje naturalny efekt, teraz używam go bez pudru i innej kolorówki i dobrze, lekko wygląda, ujednolica cerę.
Jeden z moich ulubionych kremów BB, bardzo wydajny. Opakowanie 50ml, a mam wrażenie, że jest go więcej ;)

Skład: Aqua (Water), Dimethicone, Isododecane, Silica, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Butylene Gluycol, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Triethoxycaprylylsilane, Glycerin, Ethylglycerin, Dipropylene Glycol, Tocopherol, Parfum (Fragrance), Sodium Chloride, Sodium Citrate, BHT, Phenoxyethanol, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, [+/-(May Contain): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, 77492, 77499 (Iron Oxides)].

Lubicie kremy BB? Macie swój ulubiony?
Ja póki co zużyje ten i pomyślę, czy kupić jeden z ulubionych czy jakiś nowy przetestować ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy 

26 komentarzy:

  1. Fajna pupa :D Ja BB nie używam,zakrywam starość mocniej kryjącymi podkładami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za kremami BB nie przepadam bo wole jednak mocniejsze krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi lekkie nie przeszkadza :) Tylko zimą prawdziwą zimą lubie mocniejsze ;)

      Usuń
  3. Z Pupy miałam kiedyś bronzer, fajnie się sprawdzał :)
    Krem BB dawno nie używałam, ale chętnie bym wypróbowała jakiś nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny! szukam jakis fajny bb czy nawet cc krem na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest fajny, tylko nie wiem czy w super upały z maseczką będzie ok ;)

      Usuń
  5. Jest w porządku, ma ładne krycie i całkiem dobrze się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie ma lekkie, i fakt utrzymuje się dobrze :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię te kremy. Uwielbiam ich krycie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest dla mojej cery, ale cieszę się, że się sprawdził u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ich kolorówkę, ale tego kremu BB nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś nie mogę trafić w odpowiedni krem BB. Tego jeszcze nie miałam, a widzę, że jest przeznaczony do mojej cery, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo szukałam i póki co dwa fajne mam dwa, łącznie z tym :)

      Usuń
  10. nie używam ani Pupy, ani kremów BB.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałąm jeszcze nigdy nic z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się z tym produktem, ale nazwę ma ciekawą xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, nie znam tego podkładu, jednak markę znam. Na początku mnie bawiła, teraz podchodzę do tego normalnie, udając, że to nic nie znaczy. :D Lubię kremy bb, ale nie zawsze trafiam w odpowiedni. Wspaniała recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Latem stawiam głównie na kremy bb. Na ten sezon już mam jeden, więc pewnie na inny się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre kremy BB sprawdzają się u mnie lepiej niż podkłady ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...