czwartek, 24 września 2020

Ulotka Yves Rocher październik 2020

Cześć 😊

Dotarła już do mnie ulotka z ofertą sklepu stacjonarno - internetowego Yves Rocher. Piszę internetowego, bo ulotki od niedawna można realizować także w sieci. Ja jeszcze nie skorzystałam z takiej opcji, ale jak zaraz zobaczycie ulotka zapowiada się tak ciekawie, że tym razem się skuszę :)

Yves Rocher

Październik 2020

Jak widzicie same fajne prezenty. Za dowolny zakup dostaniemy w prezencie Tusz do rzęs Sexy Pulp 10ml. Ja już go miałam i bardzo polubiłam, dlatego chętnie do niego wrócę.

Drugi prezent także za dowolny zakup, to Punkty Gratis i jest ich aż 200pkt

Oczywiście są też zniżki na dowolny kosmetyk, na 1 krem, serum lub maseczkę do twarzy. Jeśli wykorzystamy oba kupony możemy dostać za 1gr serum tej samej gamy co kupimy krem.

Na odwrocie mamy przykład wykorzystania zniżek ze strony pierwszej. Tutaj akurat mmay serię intensywnie nawilżającą 48h

Mamy krem-żel + maseczka = gratisowe serum

Ostatnia propozycja to kultowy zapach w podróżniczym formacie czyli Woda perfumowana Comme une Evidence 7,5ml za 9,90zł jeśli zakupimy dwa kosmetyki.

Ja zapach znam i bardzo lubię, miałam dwie buteleczki już :)

I jak wam się podoba ulotka? Prawda, że kusząca?

 

Miłego wieczoru

Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Też już mam ta ulotkę :)
    Ale oferte z drugiej strony mamy inną. Ty masz serię nawilżającą, a ja chroniącą przed zanieczyszczeniami.
    Ciekawa też wydaje się być oferta zamawiania przez telefon

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie przepadam za ich kosmetykami, ale żele do kąpieli mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szczególnie nie, ale lubię żele p/p, ten tusz, fajny też był krem BB i szampony, ale nie wiem jak te nowe teraz

      Usuń
  3. Oj kkusi mnie ta ulotka, kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam kiedys ten tusz w prezencie i był ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tusz był ekstra, chętnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest ten tusz, oferta kusząca, ale obecnie mam chyba z 4 tusze w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mam dużego zapasu, więc mogłabym się skusić :)

      Usuń
  7. Dzień dobry,

    Czy przy realizacji ulotki otrzymały Panie zarówno tusz jak i 200 punktów? Mnie poinformowano że to jest wymiennie mimo że na ulotce nie ma takiej informacji. Jedynie jest przypis że tusz można wymienić na 20 (dwadzieścia) punktów. 200 punktów jest natomiast osobną sprawą "2 prezent"

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem, bo jeszcze nie korzystałam, ale pamiętam, że kiedyś już taka sytuacja była. Ja bym odpuściła zakup i napisała do YR, albo zamówiła w sieci, zwłaszcza, że teraz jest taka opcja, nawet paczkę można zamówić i odebrać w stacjonarnym sklepie za darmo :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...