piątek, 13 listopada 2020

Nowości, paczki, zakupy, książki października 2020

Cześć 😊

Nie szalałam za dużo, kupowałam tylko to co potrzebowałam, choć nie obyło się bez jednego nie planowanego zakupu, ale o tym później wam napiszę. Mam też książki, ale ich nie kupiłam.

Hebe

Tu zakupy z potrzeby, zwłaszcza pasty do zębów, bo miałam już resztkę ;) Maski do włosów nie miałam już w ogóle, z tej serii miałam różową i fajna była, do tej mam mieszane uczucia póki co. Ulubiony płyn do intymnej i nowy antyperspirant, nowość. I właściwie to jedyne moje zakupy :)

Meet Beauty

Zestaw od Uzdrovisko, od Biovax i suplement, niestety na końcówce terminu ważności, nie fajnie :( Powoli będą się pojawiały recenzje, już zaczęłam używać szamponu.

Wygrana na instagramie

Zestaw maseczek wygrany u Natalii :)

Douglas

Zakup przeanalizowany, widziałam zawartość we wrześniu, ale dokładnie już nie pamiętam co jest w środku, wiedziałam, że świetny i chcę go kupić :) Zakup planowany, choć myślałam, że kupię kostkę, które w tym roku są porażką dla mnie :)

Sinsay

Ten kalendarz pojawił się niedawno, nie był planowany, widziałam zawartość i mi i córce się spodobała, więc zamówiłam za szalone 39,90 ;)

Niespodzianka od przyjaciółki

Nowa woda od Avon, oczywiście zaraz rozpakowałam ;) Krem niestety nie dla mnie, a notes wykorzystam.

Wydawnictwo Kobiece

Nie byłaś grzeczna w tym roku już przeczytana i recenzja na blogu, a Sztuka dawania prezentów się czyta :)

Wydawnictwo Oficynka

Usta mordercy, też już jest recenzja :)

Wydawnictwo WasPos

Odnajdę Cię, to druga część Ginger. Za chwilę będzie czytana.

Wydawnictwo Skrzat

Kolejna, która czeka na przeczytanie, córka już zaczęła :)

Koniec :) Prawda, że małe zakupy? :) Najbardziej cieszą mnie książki i kalendarze, które będą budować napięcie w grudniu 😂 A jak u was z nowościami i zużyciami?

Miłego weekendu, Dorotxy

25 komentarzy:

  1. Fajne nowości i zakupy. Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też widziałam te kalendarze i bardzo mi się podobały. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że przysłali nam ten suplement z tak krótką datą. Na początku nawet nie zauważyłam, przez co nie zdążyłam używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, przegięli z tą datą, jakby się resztek magazynowych pozbywali....

      Usuń
  4. Bardzo ciekawi mnie ten nowy deo, także dawaj znać jak wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam Twoją recenzję "Nie byłaś grzeczna w tym roku". MAm w planach ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo książek to będziesz miała co czytać na jesienne wieczory :) kosmetyki też ciekawe, a najbardziej spodobał mi się kalendarz adwentowy :) ja będę otwierać dwa z pielęgnacji, ale nic z Douglas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w książki obrodziło ;) Ciekawe jakie kalendarze :)

      Usuń
  7. Mi chodził po głowie kalendarz Cult Beauty, Look Fanstastic, Rituals, The Body Shop, ale ostatecznie nie kupiłam żadnego :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeszcze kilka innych chodziło, ale musiałabym mieć duuuże fundusze haha

      Usuń
  8. O, też mam ten płyn do higieny intymnej. :) A najfajniejsze, wiadomo, kalendarze! :D Też sobie kupiłam, ale z Sephory. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam ten kalendarz z douglasa :) Nie mogę się doczekać aż go otworzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nowości, no i masz dwa kalendarze, a ja tylko jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 5 haha ale dwa ze słodkościami ;) Także będzie zabawa z otwieraniem :D

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że Sinsay ma swój kalendarz. Muszę zobaczyć co tam jest :)
    Ciekawi mnie jak antyperspirant Secret się u Ciebie sprawdzi, ja je uwielbiam, ale te co mam zza granicy i tylko żelowe. Ten jest kremowy czy żelowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się, bo skojarzyło mi się, że je chwaliłaś :) Ten jest kremowy, mam nadzieje, że się sprawdzi

      Usuń
  12. Szampon używałam już 3 razy i na tą chwilę nie mam do nich zastrzeżeń :) Jak sie skusisz na książkę chętnie poczytam twoje odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że maseczki się dobrze sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...