wtorek, 19 stycznia 2021

Ulotka Yves Rocher luty 2021

Cześć

Jeszcze na minusie i pada śnieg i choć wolę ciepło, to żal mi tego białego widoku ;) Jakie było moje zaskoczenie, gdy wczoraj w skrzynce znalazłam ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Poprzedniej jeszcze nie wykorzystałam, ale myślę, że spróbuje przez telefon jak jedna z was radziła.

Yves Rocher, Luty 2021

Za dowolne zakupy dostaniemy prezent niespodziankę o wartości 39,90 zł i ma to być kosmetyk do pielęgnacji twarzy.

Za zakupy od 69zł dostaniemy w prezencie parasolkę składaną, idealną do torebki. Wymiary po złożeniu 24cm x 4cm, a po rozłożeniu 106cm x 54cm.

Dodatkowo jest promocja procentowa i 2 w cenie 1 na dwa takie same kosmetyki, oczywiście poza zielonym punktem. Jest też dodatkowe 200pkt gratis przy zakupie minimum trzech kosmetyków.

Na drugiej stronie mamy przykłady wykorzystania promocji z pierwszej strony ulotki, np.

Dwufazowy płyn do demakijażu 200ml z 37,90zł na 22,90zł

Odbudowujące mleczko do skóry suchej z masłem karite 390ml z 55zł na 29,90zł

Jest też lakier do paznokci w zgodzie z naturą, za 17,90zł a było 29,90zł

Mamy jeszcze promocje na żele do kąpieli, 3 żele za 32zł, standardowo kosztowały by 47,70zł Każdy z nich ma 200ml.

Parasol mnie nie kusi, jak będę robić zakupy to teraz w styczniu. A wam jak się podoba ta ulotka?

Miłego popołudnia
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już tak dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żele i mleczko mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam już ta ulotkę, a jeszcze styczniowej nie zrealizowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam ich produktów i w zasadzie nie śledziłam oferty, nawet nie wiem, na co warto teraz zwrócić uwagę w YR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajcie znać co było w niespodziance na styczeń i luty :) bardzo mnie ciekawi co jest gratisem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczniową zrealizowałam i w prezencie było lusterko nieskładane (nie kompaktowe).

      Usuń
    2. dziękuję ci bardzo :)

      Usuń
  7. Lubię żele pod prysznic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jest prezentem niespodzianką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lutowej ulotce niespodzianką jest maseczka do twarzy z serii Hydra (z niebieskim paskiem), produkt pełnogabarytowy (nie - miniaturka).

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...