sobota, 9 stycznia 2021

Agata Przybyłek * Siedem cudów

Cześć 😊

Dziś książkowo i świątecznie. Jeszcze mam trochę świątecznych książek w domu i na liście haha Tytuł mnie zaciekawił, co za cuda, dlatego ją przeczytałam. Autorkę znam, ale nie z książek, to o dziwo moja pierwsza, ale myślę, że nie ostatnia :)

Agata Przybyłek 

Siedem cudów

Tył książki:

ode Mnie: Książka na początku mnie wkurzała ;) Wiecie dlaczego? Rozdziały nie za długie, ale co chwilę o kimś innym i bałam się, że będzie za dużo bohaterów, których nie zapamiętam haha Na szczęście wątki zaczęły się łączyć i zbierać w całość.

Jak już wspomniałam bohaterów jest kilka, Monika i jej brat Maciek, jego dziewczyna Małgosia, Ania i Ksawery były narzeczony Moniki. Marek i Jola to rodzice Moniki i Maćka. Wszystko dzieje się w okresie świątecznym, czuć ten czas i widziałam ten padający śnieg i aż mi żal było, że to tylko fikcja ;)

Trochę denerwujące się tak szczegółowe opisy, co ktoś zrobił, położył.... za dużo tego i nie potrzebne, chyba że pisane pod scenariusz haha

Ogólnie książka leka, świąteczna, miło się przy niej oderwać od codzienności. Najlepsze są przygody Maćka, aż nie rzeczywiste, że ciągle mu się coś przydarza, a Małgosia nic nie zauważa.

Szkoda mi Moniki i tej utraconej miłość, a nie jest to ani jej ani jego wina, bardzo długo czekałam, aż się sprawa wyjaśni, skąd to cierpienie. I jestem rozczarowana, że taka zaległa zaległość, a ludzie tacy zacięci....

Wątek Ani taki nie wiadomo do kogo dokleić, ale jakoś tak dokleił się do jednej osoby, co mnie zdziwiło...

Co mi się jeszcze podobało? Że te cuda to nie takie oczywiste, to nie tylko taki słodki happy end ;)

Polećcie mi proszę fajną książkę tej autorki, bo trochę ich ma :)

Miłego wieczoru, Dorotxy

3 komentarze:

  1. Ta książka znajduje się na mojej liście tych obowiązkowych do przeczytania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak - miałam okazje już czytać książki Agaty Przybyłek, bardzo lubię jej pióro i tę też na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Lewa strona życia - Lisa Genova .
    Bardzo ciekawy blog. Pozdrawiam.Małgosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...