wtorek, 12 stycznia 2021

Kalendarze adwentowe 2020 Douglas, Spa exclusives, Sinsey #4

Cześć 🎅

Czas na ostatnią część kalendarzy adwentowych, nie wyrobiłam się w grudniu ;) Smutno bez otwierania codziennego okienka :) Już wiem na jakie kalendarze będę zwracać uwagę od wrześnie ;) Jednak póki co ostatnie okienka kalendarza 2020  :)

Okienka od 19 do 24 dnia

Spa exclusives

Maska do włosów - jak ja się cieszę, że było jej mało i szybko ją skończyłam. Okropna była, nie mogłam się po niej rozczesać i włosy też za dobrze nie wyglądały

Peeling do stóp - bardzo delikatny, w ogóle nie czułam drapania, bardziej żel do mycia niż peeling

Mgiełka do ciała - przyjemny, delikatny zapach, szybko przestaje go czuć

Lusterko - niby fajne, bo otwierane, ale niestety moje było rozklejone, a obudowa to taki zwykły plastik, więc szybko się zniszczy

Sól do kąpieli w kształcie stopy - nie mam wanny, więc albo pójdzie do kogoś, albo moje stopy się ucieszą

Gumka do włosów typu scrunchie - lubię takie, miałam już je jak miałam naście lat, sama sobie szyłam :) i kiedyś tak się nie nazywały haha nie wiem skąd taka nazwa


Douglas

Zoeva Pędzel do twarzy - przyjemny, mięciutki i chyba będę używała go do cieni. Jako, że mało się maluje teraz, to jeszcze nie użyłam.

Tomorrowlabs Krem pod oczy - teraz zaczęłam używać kremu z okienka 16, więc ten chwilę poczeka :)

Annayake Ultratime Lift Serum odbudowujące i modelujące kontur twarzy - kończę kremy i zaczynam testy :) fajnie będzie poznać tą markę, bo już kiedyś za mną "chodziła"

Invisibobble Original Matowe gumki do włosów 3 sztuki - lubię je i cieszę się, że są w tym kalendarzu 

Tomorrowlabs Aktywator na noc do twarzy - cokolwiek to znaczy ;) muszę więcej o tym poczytać

Ariana Grande Thank U, Next Miniaturowa woda perfumowana - przyjemny zapach, choć z tych słodkich co nie lubię, ale ta przypadła mi do gustu, wyjątkowo. Szkoda tylko, że nie ma spray'u, tak sobie po narzekam, a co ;))

Sinsay

Najładniejsza szóstka :) Ten komplet z reniferem cudny 😍 Nosiłam już cały komplet i jestem w szoku, bo nienawidzę krótkich łańcuszków, bo mnie duszą i co? Ten krótki a nie dusił, trzeba tylko uważać na rogi, bo może coś zahaczyć, np sweterek.

Podsumowując wszystko, kalendarze mi się udały, nie żałuje, że to właśnie je kupiłam, choć ten Spa to było najsłabsze ogniwo w tym zestawieniu. We wrześniu na pewno zacznę się oglądać na kalendarze Douglas i Sinsay jeśli będzie. Jeśli będę miała większy budżet, będą jeszcze 2-3 inne kalendarze, które chodzą za mną już od 2019 ;)

A wy jak? Jesteście zadowoleni z kalendarza, jeśli oczywiście się pokusiliście na jakiś :) Sprawdzacie zawartość przed kupnem, czy stawiacie na niespodzianki? Ja przyznaję, że po obejrzeniu zawartości na Youtube zdecydowałam się na zakup. I tylko Sinsay to była szybka i spontaniczna decyzja, bo za chwile już był niedostępny :)

Miłego wieczoru, Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Musze ci powiedzieć, ze dzięki Tobie miałam kalendarz Douglasa i jestem bardzo zadowolona. Także plissss pamiętaj o mnie jak bedziesz kupowała swój kalendarz. Dawaj mi szybko znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, na pewno będę o nim gadać haha

      Usuń
  2. Mnie nadal nie korcą kalendarze, no chyba że bym dostała to płakać nie będę :D Fajny jest ten z Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupuję kalendarzy adwentowych, choć w przyszłe święta kusi mnie ten z biżuterią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że będzie i też miło zaskoczy :)

      Usuń
  4. Bardzo przyjemne podsumowanie :) ja miałam w tym roku tylko jeden kalendarz i to taki zrobiony przez koleżankę specjalnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja może za rok się skuszę na kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego, może to kiedyś zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w tym roku był kalendarz YR i wypadł całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...