czwartek, 29 kwietnia 2021

Perfecta * Mleczko do ciała Ashwa Gandha

Cześć 😊

Ostatnio kupiłam gazetę z dodatkiem, którym była bezpłatna próbka balsamu, jako, że próbka duża, to mogę wam o niej trochę napisać.

Perfecta
Ashwa Gandha
Mleczko co ciała intensywna regeneracja, skóra bardzo sucha

od Producenta:

ode Mnie: Porządna próbka, mająca 200ml, zamknięcie wygodne na klik.

Zapach delikatny, ja go czuję chwilę przy nakładaniu, nie drażniący.

Konsystencja luźna, kremowa, która dobrze się rozprowadza i wchłania. Jednak odczucie mam takie, jakbym najpierw nakładała na siebie wodę a później balsam. Na pierwszym miejscu w składzie jest woda i ją czuć.

Do mojej suchej skóry się nie nadaje, mimo zapewnień producenta u mnie się nie sprawdził. Zużyłam go rano jako lekkie poranne nawilżenie i tak dawał radę, jednak na nic był za słaby. Szkoda, bo po opisie miałam nadzieje na zupełnie inne mleczko niż otrzymałam. Cieszę się, że to małe opakowanie. I wiem, że to tylko mleczko z założenia lekkie, ale opis dawał nadzieje, na więcej ;)

Szkoda, bo widziałam, że są trzy rodzaje i mają większe pojemności o dlatego na żaden się nie skuszę, będę się bała powtórki i będę musiała się męczyć z mleczkiem, a po co ;)

Skład:

U mnie się on słabo sprawdził, jednak wy go nie skreślajcie, jeśli potrzebujecie czegoś lekkiego i nie przeraża was odczucie wody, no chyba, że tylko ja mam takie odczucie ;)

Mimo wszystko, nie żałuję zakupu, zwłaszcza, że to nie był drogi zakup, zużyłam i zapomnę. A może u kogoś z was sprawdził się lepiej? Dajcie znać

Miłego weekendowania
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Wprawdzie mojej skórze wystarczają lekkie kosmetyki, to jednak to mleczko nie zaciekawiło mnie na tyle, abym miała je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej u mnie też by się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, poza tym nie lubię dużych opakowań, wolę zmieniać, chyba że coś jest tak świetne, że chciałabym ponownie, ale i tak wolę kupić mniejsze opakowanie niż zagracać sobie półki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój egzemplarz czeka na letnie wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe wieki nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...