poniedziałek, 13 czerwca 2022

Ewelina Dobosz * Czekam w pokoju 206

Cześć 📘📖

Książkę, którą wybrałam tym razem stała się jakaś widoczna, bardziej rzucała mi się w oczy, może przez targi, a może premierę? W każdym razie cieszy mnie, że ją wybrałam w ulubionej księgarni Taniaksiążka.pl w dziale z nowościami.

Ewelina Dobosz
Czekam w pokoju 206

Tył książki:

ode Mnie: Książka zaciekawiła mnie opisem i tym, że jeszcze nie czytałam historii o ludziach pracujących w hotelu ;)

Michał menager w hotelu w Krakowie zostaje "zesłany" do filii w Zakopanem za złe prowadzenie się. Tam ma odkupić winy. Czeka tam na niego nie tylko praca ale i zmierzenie się z przeszłością. Wychodzi niezły mix.

To jest mix gatunków, komedia, dramat, sensacja, czy kryminał.... No nieźle zakręcone losy bohaterów, oczywiście na końcu wszystko się wyjaśnia i ciekawie się kończy.

Wzięłam ją, ale nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy, że ona nie będzie nudna i tylko niegrzeczna. Jest ciekawa, wciągająca, fajnie napisane i trzymająca lekko w napięciu ;) Oczywiście są momenty jak przystało na dział niegrzeczności, ale nie jest to jakoś mocno rozbudowane, nie jest na pierwszym miejscu.

Książka napisana z perspektywy Michała, co było fajne, bo było tylko jego spojrzenie na te wszystkie wydarzenia. Nawet jak pojawiła się Ewa z przeszłości, nie było pisane z jej strony, tylko mu opowiadała co się zadziało.

O ile zakończenie było przewidywalne, to środek całkiem ciekawie rozpisany i mnie nie nudził, a wręcz ciągnęło mnie, bo byłam ciekawa jak się to wszystko potoczy. Czy to Sławek, Karol a może Justyna czy Monika nieźle nabroili? Nie będę wam spojlerować, ale jest sporo osób drugoplanowych,  z którymi tworzą się ciekawe wątki.

Ciekawi mnie też czy to błąd i ktoś nie zrobił spacji, czy było to zamierzone?


Jeśli lubicie zakręcone historie to polecam wam Czekam w pokoju 206, choć kompletnie nie ogarniam skąd taki tytuł, skoro tam się za dużo nie działo w tym wspomnianym pokoju ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...