wtorek, 7 czerwca 2022

Nowości, paczki, zakupy, książki maja 2022

Cześć 😊

Ostatnio były zużycia miesiąca, to czas na nowości, zebrało się ich. Trochę przyszalałam, ale w większości już w użyciu, albo uzupełnienie braków :) A część, bo miałam na to chęć :)

Action

Totalnie nie weszłam tam po to, tylko kompletnie miałam inne plany, głównie papiernicze córki. A tam zaraz na wejściu przy papierniczych to cudo było, czyż nie słodkie? Zawsze mi się taki rozpylacz podobał. To rozświetlacz do twarzy i ciała, perfumowany o zapachu truskawki. Poniżej kolejna wizyta typowo po maseczkę do stóp, tak przy okazji. Niestety mam za duże stopy do tych maseczek i jest bardzo niekomfortowa, więc więcej nie kupię. Maskę do włosów wzięłam, bo moja się kończy i jestem zadowolona.

Avon
Tutaj nowości żelowe, ten drugi duży właśnie wczoraj mi się skończył :) Dwie wody, bo od dawna mnie kusiły, a teraz była na nie dobra oferta, choć trzeba było wziąć dwie. Ogólnie mam już 3. Kremy do rąk, bo je lubię i największe rozczarowanie tego zamówienia czyli kredka do powiek Sugar plum, którą uwielbiałam, miała ładny kolor, z drobinkami taki trochę fiolet trochę bordo, po nowemu to matowa, fioletowa kredka..... nie opłaca mi się jej odsyłać i leży...

Balea Dm

Takie spontaniczne zakupy w DM, bo przyjaciółka robiła zakupy i się dołączyłam. Żele pod prysznic od nich bardzo lubię, ten w zapasie był o złotówkę droższe niż opakowanie i pojemność jeszcze raz taka sama. Ulubiona pianka do mycia twarzy, szampon, balsam, krem do rąk i małe opakowanie 2w1 czyli szampon i odżywka

Hebe
Ulubiony krem do rąk, żel p/p jednej z ulubionych firm już zużyty. Mydła też zużyłam i wrócę, jeśli już tylko do różowego. Lubię Bielendę do opalania, Lady Speed Stick wzięłam dla siebie albo córki, żałuje, że wycofali sztyfty Dove....
Kolejne zakupy głównie pod krem z Eveline, bo czerwony był świetny. Tonik Revuele już miałam i się sprawdził, mam go w użyciu. Żel p/p Ziaja jakiś dziwny.... Z Revuele wzięłam też nowość dla mnie czyli żel do mycia twarzy, mam nadzieje, że będzie ok
Kończył mi się micel to wzięłam ze ślimakowej serii Eveline, miałam już balsam i krem do rąk i świetnie się sprawdziły, z micela też jestem zadowolona. Pianka Bielenda, bo jej jeszcze nie miałam i ulubiony spray Dove

Lidl
Promocja moich ulubionych żeli pod prysznic. A po niżej krem do rąk Yumi, trzeci już kupiony w sporej przecenie, bardzo je lubię, zwłaszcza jak kupuje w takich okazjach cenowych :)

Biedronka
Gąbka do makijażu zbiera dobre opinie, choć mi bardziej zależało na opakowaniu, bo dawno już o czymś do odłożenia gąbki myślałam... Póki co sobie czeka, aż wrócę na jesieni do nakładania podkładu :)

Oriflame
Kiedyś miałam ten krem do rąk, ale nie pamiętam który, pamiętam, że był dobry. Wzięłam oba, mam nadzieje, że oba będą dobre. Dodatkowo dostałam próbki nowej serii.

Dodatki do gazet 
Kupiłam dwie z dwoma różnymi kosmetykami. W tym miesiącu nie kupiłam ani jednego ;) równowaga zachowana.
Dobre rady skusiły mnie dodatkiem, który normalnie kosztuje ok 20zł a ja dałam 9zł a takiego hydrolatu jeszcze nie miałam.

Zakupy/prezenty
Serum dostałam od Bogusi, a o kupno kremu poprosiłam, bo u niej były w aptece w dobrej cenie, będzie na zimę. Serum już używam, choć zdziwiła mnie aplikacja, bo to spray, póki co nie mam jeszcze opinii o nim

Moja wygrana na instagramie u Teśki :) większość już w użyciu i o niektórych już niedługo napiszę więcej.

Książki
Tym razem wybór padł na Magie kuchenną i Czekam w pokoju 206, o tej drugiej już niedługo napiszę :)

Koniec, kto dotrwał? Jakieś pytania? A jak u was z nowościami?

Miłego popołudnia
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Ile żeli :D wow! Sama znam m.in deo Secret (w wersji konwaliowej - był super) i LSS - ogólnie lubię te sztyfty, ale ten oceniam najsłabiej, jakiś dziwny ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę tego jest :D Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam to zwierciadło dorwać ale nigdzie nie było tego serum 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tak przez przypadek udało, obie kupiłam gdzie indziej i dzień po dniu :)

      Usuń
  4. Sporo fajnych nowości. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne nowości :) Super się ogląda takie posty ;) Muszę w końcu złożyć zamowienie w DM bo kusi mnie już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zamówienie w dm były całkiem spontaniczne :)

      Usuń
  6. Sporo fajnych rzeczy, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego, szczególnie produktów z DM :) Ja od dłuższego czasu mało kupuję, musi mi coś wpaść w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sie sprawdzaja kremy Pani Walewska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jak napisałam, to są mydła, mydła w kostce.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...