niedziela, 8 stycznia 2023

Nowości, paczki, zakupy, książki grudnia 2022

Cześć 😊

Dziś pierwsza część nowości, tych które sama kupiłam, w kolejnym poście pokażę wam co przywiozłam ze spotkania blogerek. Tu nie zaszalałam mocno, głównie to co się kończyło i potrzebowałam, także nuda haha

Lidl

Uzupełnienie żelowe, swoją drogą, bardzo fajne, ładnie pachną i nie wysuszają, bardzo wydajne, ale powoli dobijają końca. Mydło też będę na razie kupować, bo jest całkiem ok

Kolejne żele, właśnie zaczęłam dziś Ylang Ylang i na początku pachnie fajnie, pod koniec kąpieli już mniej fajnie ;) Szampon w kostce był przeceniony, głupio naklejona naklejka, trochę udało mi się jej zerwać. Użyłam póki co raz, więc jeszcze nic nie napiszę.

Action

Płatki kosmetyczne do demakijażu, lubię je, a żel wzięłam na próbę, jest całkiem ok

Avon

Tu nie zaszalałam, choć chciałam ;) Balsam był w duecie z kremem do rąk, nowy zapach, ale niestety był w brakach, przy następnym zamówieniu mi doślą, się nie pali ;) Pur Blanca Hope, kocham ten zapach i jego wariacje, chyba tylko jedna wariacja mi się nie podobała. Firma dołożyła mi próbkę...

Hebe

W końcu wróciły antyperspiranty w kremie z Dove, wzięłam dla siebie i córki, no i szampon, uzupełnić zapasy trzeba było :)

Rossmann

Całe moje zakupy na wyprzy haha Taki kalendarz długo za mną chodził, choć chciałam większy z Ikea, ale jakoś już go nie widzę,  poza tym stacjonarnie do niego mam daleko, więc zadowolę się póki co takim ;) No i książka z maseczkami, fajnie pomyślane.
Jedyne moje zakupy z okienek kalendarza adwentowego, czekolady  kremy do stóp za groszę. Czekam jeszcze na Planer za otwieranie codzienne okienek.

Yves Rocher 

Taki zestaw składający się z żelu p/p, mydła w płynie do rąk i kremu do rąk dostałam w prezencie pod choinkę. Na razie tylko powąchałam, delikatny zapach, zobaczymy jak w użyciu.

Dodatki do gazet

W Zwierciadle była maseczka, którą lubię, a w Glamour książka, która mnie zaciekawiła.

Tak jak mówiłam, nie szalałam, póki co w styczniu jeszcze nic nie kupiłam, także tez nie planuję szaleństw, tylko zużywanie. Jak tam Wasze nowości?

Miłego wieczoru
Doroxy

4 komentarze:

  1. Świetne zdobycze. Widzę tu swój ulubiony antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te dwa kremy do stóp. Aktualnie używam tego o zapachu mango i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwierciadło wpadło mi w oko, powinnam się chyba za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...