czwartek, 12 stycznia 2023

Mary Simses * Apetyt na życie

Cześć 📘📖

Książkę skończyłam kilka dni temu, ale jakoś za dużo się dzieje, złe samopoczucie, więc nie miałam sił usiąść do kompa, a co dopiero pisać ;) Jednak mam dziś ochotę na zaczęcie innej, więc trzeba rozliczyć się z tą. 

Mary Simses

Apetyt na życie

Tył książki:

ode Mnie: Umiera babcia Ellen, wcześniej poprosiła ją by ta coś dla niej zrobiła. Wnuczka obiecuje i jedzie do małego miasteczka, by spełnić ostatnią wolę ukochanej babci.

Wyprawa zaczyna się niebezpiecznie, ale Ellen nie tylko udaje się z tego wykaraskać, ale i poznać pewnego mężczyznę, który nie da o sobie zapomnieć. Jednak Ellen ma być tu tylko chwilę, spełnić misję i wrócić na Manhattan, ale czy tak się stanie...?

Książkę czyta się fajnie, szybko, bo wciąga. Ciekawie opisana historia i to jak Ellen odkrywa coś czego nigdy nie wiedziała o babci. A jej historia jest ciekawa, są też namacalne rzeczy jej przeszłości. Szkoda tylko, że jednej rzeczy tak do końca się Ellen nie udało. Jednak historia jest spójna, ciekawa i gdy już ma się kończyć, tak właściwie zaczyna się od nowa, bo coś w tą historię wskakuje.

Autorki nie znam, książkę mam od dawna i tak jakoś mnie przyciągnęła do siebie i nie żałuję, że ją przeczytałam. Fajnie tak przeczytać coś co dawno było nowością, co nie czytają wszyscy, a historia już dawno zapomniana odżywa :) Widzę, że autorka ma więcej książek, niestety nie przetłumaczonych na język polski, szkoda, bo chętnie przeczytałabym jej książki.

Miło spędzony czas przy lekkiej książce, niby było wiadomo jak się zakończy, ale ciekawie było się dowiedzieć jak do tego doszło.

Jeśli lubicie lekkie książki, obyczajówki, to ja wam ją serdecznie polecam, nie będziecie się nudzić :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Z reguły sięgam po książki o dość trudnej tematyce, więc czasem potrzebuję przeczytać coś lżejszego. Będę miała ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyt na życie ...dobrze go mieć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...